![]() |
Ny, avdelning..
Hej! Jag undrar om det kunde finnas en avdelning, som handlar om att nya medlemmar kan presentera sig.. va tycker ni om det?!??
Då kan man hålla koll lättare os.v. |
Jag röstade nej med motiveringen att man ganska snabbt märker på personers sätt att skriva etc. hurdana de är och oftast står det information om dem i profilerna som man kan läsa!:)
Tror inte det skulle bli så nödvändigt med en sådan del, men det är kanske svårt att säga utan att ha testat... |
Citat:
|
Jag tycker off-topic-forumet duger aldeles utmärkt för det ändamålet - alltså föll min röst på nej. :)
|
Håller med Simon, funkar ju att ha sån presentation i OT.
|
Ett grattis-forum räcker tycker jag, där man grattar folk som fyller år, men att skapa ett forum för nya medlemmar att hälsas välkomna tycker jag nog är lite överdrivet, bättre att skriva det dirket i Off-Topic'forumet, då det inte är så många medlemmar som skriver att dom är nya utan bara börjar skriva i trådar etc. direkt.
|
Röstade nej även jag, av samma skäl som föregående skribenter. Sen tycker jag inte att det ska behövas att man presenteras alls, det märker man ganska snabbt ändå...
|
Röstade också nej... det verkar vara väldigt onödigt!
|
Min röst hamnade också på NEJ, håller med resten av NEJ-gänget OT-avdelningen räcker.
MVH Bengt L. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:36. |