![]() |
Semaphor signal
1 bifogad(e) fil(er)
Hej, forumläsare var kan man hitta den gamla goda Semaphorsignalen till trainz 2004, försöker bygga en bana från sydsverige.
Har letat överallt men finner ingen sajt för nedladdning, Någon som vet, hoppas på svar. :>) |
Testa denna länk -->> KlausM's semaforer. Den går till en nedladdning med KlausM's ursnygga skriptade semaforer. Tyska i.o.f.s, men det kanske går bra ändå? Tyvärr är det problem att komma åt KlausM's saker numera. Hoppas länken fungerar.
|
KlausM's semaforer
Har testat denna länk -->> KlausM's semaforer. Tyvärr var det problem att komma åt KlausM's saker. Hoppas länken fungerar senare, "kan vara problem med server",får väl prova med några dagars intervaller, annars en mycket bra länk!!.
Får tacka så myckert för hjälpen. 'Roger' ______________ M.V.H Thomas |
Den länken har inte fungerat på länge.
Blev det inte nåt osams mellan KlausM och Auran så att KlausM tog bort allt han gjort både från DLS och hela Internet. |
Citat:
|
Det här tycker jag är lite dåligt och skulle vilja se en regeländring.
Allt som laddas upp till DLS skall för alltid vara kvar oavsett vad som händer. KlausM är det ju många, runt om i värden, som har problem med. Man kan både på DLS och andra platser hitta fina banor men eftersom KlausM:s saker är borta så blir de inte kompletta. Det finns fler exempel. Jag har själv laddat ner någont bra tillbehör men nästa gång jag behöver ladda ner tillbehöret så är det borta. Det enda är ju att ha alla .cdp filer på sin egen dator. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:03. |