![]() |
Hej på er all
Hej! Som kanske ni har märkt att jag har inte visat nått större intressen att vara inne på forumet den senast året... Har det hänt nått mycke sen jag har varit borta?
|
Det kan du skriva upp :D
Mazz har släppt rutten GDSJ = Gör Det Själv Järnväg... Den är tillför alla som vill skapa en egen rutt men inte har tid att lägga spår.. Själv har jag givetvis en massa saker på G som vanligt... Sen har det väl hänt en hel del annat... |
Själva forumet har fått sig en "puff", man har nämligen uppgraderat forumet till en nyare version, detta betyder en rad nya funktioner m.m.
Mer om det kan du läsa längre ner i forumet i en tråd som heter "Uppgradering av forumet" |
Välkommen tillbaks!
Kul att se dig här igen. Mycket är på g och mycket nytt har släppts (mest objekt). Det alla här väntar på mest nu, tror jag är Sigmas spårvagn och Jonatans B-lok!? Det gör jag iallafall! Sen hoppas jag att det är ett flertal som bygger på Mazz GDSJ-rutt!? Jag började bygga en öst-tysk rutt av den. Både för att jag vill ha en öst-tysk rutt med Scale Rail och för att jag anade att så många andra skulle bygga svenskt... |
Oh, välkommen tillbaka! Var längesen :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:06. |