Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   3D-design - Trainz (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Ännu mer TRS2019 (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=37244)

erikgoran 2019-03-04 20:45

Ännu mer TRS2019
 
2 bifogad(e) fil(er)
Här kommer de sista bilderna för den här gången....
Bild 6:
Ångloket i Iron City görs i ordning för utfärdståget ,ot Crystal Lake
Bild 7:
Koltåg med 120 vagnar o 6 lok kämpar sig igenom Green Creek Loop

blomsson 2019-03-04 20:51

Snygga bilder, men nu måste jag faktiskt reagera!
Varför startar du fyra trådar om samma ämne? Du numrerar dessutom bilderna som om de hörde till samma tråd, vilket gör förfarandet ännu mera förvånande!

Dessutom så borde trådar som handlar om banbyggande placeras i "Landskapsdesign"!

mvh
Håkan

erikgoran 2019-03-04 22:45

Jag får be så mycket om ursäkt då - är ny på detta med att lägga upp bilder - första gången faktisk - läste bara "visa upp det du har på gång" - såg inte att det bara var modeller det gällde borde "läst på bättre"...........4 trådar - går det att lägga upp flera bilder än 2 per tråd..?? Ska bättra mig om jag ev får lust att lägga upp något mer någon gång............

Mazz 2019-03-04 23:37

Citat:

Ursprungligen postat av erikgoran (Inlägg 313939)
Jag får be så mycket om ursäkt då - är ny på detta med att lägga upp bilder - första gången faktisk - läste bara "visa upp det du har på gång" - såg inte att det bara var modeller det gällde borde "läst på bättre"...........4 trådar - går det att lägga upp flera bilder än 2 per tråd..?? Ska bättra mig om jag ev får lust att lägga upp något mer någon gång............

Alla har vi väl fumlat till nått när man är nybörjare... :) Klart du ska fortsätta lägga upp bilder på ditt snygga arbete!

Det är bara att ladda upp fler bilder per inlägg, jag vet faktiskt inte om det finns nån begränsning men det är 2 bilder på "ladd-session", men när du ser att dessa två kommit upp, så är det bara att ladda upp fler bilder tills du känner dig nöjd och vill posta inlägget.

Sen kan du ju svara "dig själv" i samma tråd och det är fiffinurligt om det är inlägg som är en naturlig fortsättning på tidigare inlägg.

Jo just... En bra grej att tänka på är även att ge din tråd ett vettigt namn... "TRS 2019" är väl... sådär... ;) Ge tråden ett mer beskrivande namn, t.ex. "erikgoran-banan" (ja, lättfångat, jag vet, men som illustration för vad jag menar). Sen är det lättare att hitta tillbaka till din tråd om man vill vid ett senare tillfälle kolla.

Så på´t igen, ser fram mot din nästa postning! :)

benkegbg 2019-03-08 16:38

Jättesnyggt! Keep on the good work.
Hälsningar

tanigardi 2019-04-05 18:03

Fantastiskt snyggt :tumme_upp:, ser fram emot fler bilder. Nu fick man ju inspiration att lägga in en högre växel i sitt eget banbyggande.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:25.

Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009