Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Off-topic (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Playahead (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=12271)

Daniel 2006-05-29 16:08

Playahead
 
Hur många här har playahead? Röstar du ja så kan du väl skriva ditt nick.?

mattias_train 2006-05-29 19:46

Är det inte typ som lunarstorm? Eller har jag fel?

Daniel 2006-05-29 19:48

Ungefär, Fast bättre!:)

mattias_train 2006-05-29 19:57

Citat:

Ursprungligen postat av Daniel
Ungefär, Fast bättre!:)

Tror inte det:S. För annars skulle fler ha haft Playahead om det var bättre än Lunarstorm.

dd 2006-05-29 19:58

jag har mest för att kompisrna har ogillar det just nu sitter och lyssnar på rock så kommer de nån darin i bakgrunde n ÅH

Daniel 2006-05-29 19:59

Citat:

Ursprungligen postat av mattias_train
Tror inte det:S. För annars skulle fler ha haft Playahead om det var bättre än Lunarstorm.

Beror nog på att några inte vill testa p.g.a olika orsaker.

Olaf Lindström 2006-05-29 22:04

Röstade nej då jag inte tycker att några sådana sidor är speciellt givande, varför sitta där när man kan möta människor i verkligheten?

simonbertilsson 2006-05-29 22:22

Citat:

Ursprungligen postat av Olaf Lindström
Röstade nej då jag inte tycker att några sådana sidor är speciellt givande, varför sitta där när man kan möta människor i verkligheten?

Därför att man kanske inte har möjlighet att träffa människan? Dessutom är det en utmärkt plats att träffa likasinnade (snackar då främst om nischade sidor som: Helgon.net, Crossnet.se och så vidare).

Basse 2006-05-29 22:28

Citat:

Ursprungligen postat av Olaf Lindström
Röstade nej då jag inte tycker att några sådana sidor är speciellt givande, varför sitta där när man kan möta människor i verkligheten?

Instämmer till fullo!

343kakaII 2006-05-30 17:25

Citat:

Ursprungligen postat av Olaf Lindström
Röstade nej då jag inte tycker att några sådana sidor är speciellt givande, varför sitta där när man kan möta människor i verkligheten?

Det är ganska kul (fast också skrämmande) att debattera i de hjärndöda fora som finnes där. Maskulinistforumet är helsjukt som ett exempel.
Kan också säga att nischade ställen som e-buzz och modellrallaren är roligare att uppehålla sig i.

Tittade på rösterna och ser att ett visst röstfusk förekom. Frågan är om man HAR playahead, inte om man använder det. :cool:

Dson 2006-05-31 07:20

Nej. Jag hade. Men gav upp. Jobbigare ställe får man leta efter. Mycket roligare att hänga på forum som detta, FS Nordic och dylikt.

Fast däremot hänger jag på Hamsterpaj... Trevligt ställe tycker jag :)

Kristian 2006-05-31 11:08

Jag var medlem i drygt ett år då jag övertalades av en kompis att gå med där. Men att umgås med en massa självgoda och ofta mycket barnsliga människor har jag varken nytta eller glädje av, så jag sa upp mitt medlemskap. Mycket skönt må jag säga:)
//Kristian.

Nicke_123 2006-05-31 12:04

Citat:

Ursprungligen postat av Basse
Instämmer till fullo!

Samma här. Har fått frågan några gånger om jag inte kan gå med då jag var medlem på lunarstorm, lunar är nu "history" sen nått år tillbaka skönt de.

Citat:

Ursprungligen postat av Dson
Men gav upp. Jobbigare ställe får man leta efter. Mycket roligare att hänga på forum som detta, FS Nordic och dylikt.

Håller även med här :)

HemuleN 2006-06-03 21:52

Har, ja
Använder, nej.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:23.

Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009