Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   DTG - Train Simulator - Downloads (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=54)
-   -   Granders Y2 (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=35785)

granders 2015-08-01 18:25

Granders Y2
 
Granders Y2

http://i1125.photobucket.com/albums/...ps3f5uvmob.jpg

Vid frågor vill jag i första hand hänvisa er till bifogad manual.
För tillfället får inte filen laddas upp i andra hand på några andra servrar.

Läs igenom bifogad manual.

Önskar du ge feedback eller synpunkter? Eller varför inte bara kommentera och visa upp din första körning? Då hänvisar jag er till utvecklingstråden!

Jag önskar er en mycket njutbar körning!

Nedladdning

FingerDatPat 2015-08-01 18:28

Yeeeeeeeees :d

granders 2015-08-01 19:31

Länken har tagits ned då jag misstänker att det fattas en fil i paketet. Jag ska givetvis arbeta intensivt och lösa detta så snabbt jag bara kan!
För att undvika mer problem i framtiden hade jag uppskattat om någon kunde bistå som testare innan jag lägger upp nästa gång! Hör av er i PM!

Jag ber om ursäkt för detta, men anade nog att det skulle ske. Det är så mycket olika delar så det hade väl bara varit tur om jag fått med allt första gången :)

kevpa 2015-08-01 19:42

väldigt fin modell!!
 
hej, jag kan gärna vara din testare!

jag har redan börjat :P

jag har märkt en sak! när jag sätter ut den i en bana så kan jag åka runt i banan och klicka på andra tåg men när jag klickar på y2:an så krashar spelet!


tror det kan vara det du fixar nu!


p.s läs mitt pm och min post i stångådalsbanan tråden!

granders 2015-08-04 01:20

Nu fungerar motorvagnen precis som den ska! Njut av körningen!

Länken är densamma som tidigare. Posta gärna kommentarer, men försök hålla den här tråden städad. Jag hänvisar er till utvecklingstråden för det ändamålet!

http://i1125.photobucket.com/albums/...psb5kudxov.jpg

kevpa 2015-08-04 01:29

Skönt
 
Hej!

Som skrivet ovan. Jag är gärna din testare.


Lös mitt pm och i stångådalsbanan tråden är du snäll ;)

AlleDahlle 2015-08-04 01:37

Fungerar helt perfekt! Kul med realismen :tumme_upp:

AlexSuperHD 2015-08-04 11:23

Ja! :grin:
Det går som på räls. :D :tumupp:

granders 2015-08-11 01:10

Nedladdning låst för närvarande.. av följande anledning..

Citat:

Ursprungligen postat av granders (Inlägg 296952)
Det har kommit till min kännedom att ingrepp har skett på filerna, det vill säga försök att redigera låsta filer utan min tillåtelse. Jag vill återigen klargöra att ingrepp i filerna är ett brott mot svensk lagstiftning. Lagen om upphovsrätt till konstnärliga och litterära verk.

Jag undanber, vänligt men bestämt, att ni gör intrång på filerna utan min tillåtelse. Jag tycker det är väldigt tråkigt, eftersom jag lagt ner väldigt mycket av min fritid för att dessutom släppa modellen gratis..

Motivationen att fortsätta bygga är just nu bottenlåg, och jag överväger starkt att lägga samtliga projekt på is. Tillsvidare kommer jag låsa nedladdningslänken till Y2.

Jag är ledsen.


vadokunvot 2015-08-13 09:09

Tråkigt att höra, jag har haft så lite tid till simulatorn den senaste tiden så jag har inte hunnit att ladda ner. Det du gör ser ut att hålla mycket högre kvalitet än en del man får betala för, jag hade inte haft nått emot att betala för dina verk, kanske ett paket med banan och motorvagnarna till exempel. Det är DU som bestämmer men jag hoppas verkligen att du fortsätter så småningom.

embee 2015-08-15 23:08

Hej Granders,

väldigt tråkigt att höra. Kan du förklara för oss insatta vad det är som har skett mer exakt? Har någon laddat upp den på en annan sida eller lyckats ändra i modellen? Om den ligger ute på en annan sida kan du alltid prova maila dem om att ta ner den.

Hoppas också att du kommer släppa den igen plus dina andra projekt. Håller själv på och bygger för Train Sim så jag kan föreställa mig hur trist det är. Tyvärr är det också nästan oundvikligt när man lägger ut filer på nätet att någon modifierar eller kopierar dem. Omöjligt att kontrollera, hur mycket man än vill. Så det är en avvägning man alltid måste göra mellan att behålla sakerna för sig själv eller dela med andra och riskera en viss smäll.

Vore hursomhelst väldigt tråkigt om din och vår glädje över Y2:an och dina andra projekt grusades pga. något rötägg. Hoppas du kan känna att gjort är gjort och finna tröst i att det finns många, många fler personer som älskar dina projekt.

granders 2015-08-24 21:43

Länken är nu upplåst och nedladdning tillåten.

gubben50 2015-08-25 21:49

Hej! Tack så mycket :tumupp:

Akki 2015-08-26 14:43

Y2 nedladdning funkar inte
 
Hej Granders,
Försökte ladda ned Y2 men får ett felmeddelande från Dropbxx (500) och när jag skulle skicka dig ett meddelande om detta till dig gick det inte heller då din brevlådas gräns är överskriden!
Vad göra?:confused:

Akki 2015-08-30 11:28

Nu funkar det! Stiligt arbete!
Åke:)


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:22.

Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009