MatsH: Smart att använda en verklig förebild att utgå ifrån. Ser ut att bli en hel del där att växla vagnar mellan. Även om det inte blir mer än dessa ind.spår och bangården, så hoppas jag verkligen att du släpper rutten. Detta kan man ha mycket skoj med!
Alex: Ser mycket bra ut och vill se ännu mer bilder... |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Ska snart lugna mig med bildpostandet, men jag vill i alla fall få med en till. Jag måste säga att T43'an är ett otroligt välbyggt lok som är enormt kul att köra. Speciellt att växla med då ljudet verkligen kommer till sin rätt. Ett dovt mullrande vid pådrag, gnisslande bromsar vid stopp, tjutande hjulflänsar i snäva kurvor och framförallt ljudet från kompressorn som får jobba lite extra i och med alla inbromsningar när man växlar vagnar. Och allt detta ståendes på fotsteget. :) Jag bara älskar detta lok i alla dess målningar. TUSEN TACK till alla inblandade. :ber: mvh .... Mats |
3 bifogad(e) fil(er)
Snygga bilder MatsH:tumupp:. Försöker mitt bästa som ni ser på bilderna. Har inte kommit så långt ännu.
Ursäkta bildkvalliteten |
Tack så mycket för era kommentarer till mina bilder! :)
Fredrik, det ser bra ut! Till en början såg jag inte vilken station du höll på att bygga men efter en närmare titt så såg jag ju att det är Norrköpings centralsstation. :applad: |
Helt rätt Alex.
|
Citat:
Hej! Fredrik en fråga andväder du RWDecal i så fall vilka inställninga kör du med ? mvh John |
3 bifogad(e) fil(er)
Jag lägger upp tre sista bilder med vad jag har hunnit med idag.
|
Hej! här kommer några bilder från Koeblitzer Mountain Route
mvh john |
Lite norskt miljö av Seebergbahn
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Här vill jag visa en bild, lite norskt miljö av Seebergbahn. Va tycks? |
Citat:
http://3dtog.com/wp-content/uploads/...2/t43pakke.jpg Nye versjoner av T43 |
Citat:
|
Citat:
mvh .... Mats |
2 bifogad(e) fil(er)
Här kommer en av ocvn:s senaste ommåliningar körande på Seebergsbahn.
|
5 bifogad(e) fil(er)
Hej
Det blir tyvärr många bilder av samma bana, men jag har ju ingen annan. :o Ni får väl "snabbspola" förbi mina inlägg om det blir för mycket. Det enda jag gjort med bilderna, förutom sedvanlig nedskalning, är att använda Autolevels i Photoshop. Dels för att få bort den gråaktiga "hinna" som alltid verkar bli på screenshots men som inte syns i spelet, och dels därför att jag gillar resultatet. :) mvh .... Mats PS Tack för den snygga ommålningen av T43'an. :) |
Ruskigt snyggt Mats och Alex, grymma miljöer.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:39. |