6 bifogad(e) fil(er)
Forts. mera bilder....
|
Mycket snyggt och efterlängtat arbete. Ser kanon ut.
Lycka till. |
3 bifogad(e) fil(er)
Ser bra ut det där, Totte :tumme_upp: Nu saknas bara fungerande ATC till de svenska fordonen så vänder jag kanske hem från kontinenten ;)
Bidrar med några bilder från veckans resor med med Virtual Railroads Br 185.2 på rutten Koblenz - Trier genom Moseldalen, En av de mest välgjorda rutterna till Train Simulator, helt klart. 12 mil lång dessutom. :applad: Bifogad fil 80487 Bifogad fil 80486 Vi börjar med två bilder i fint väder. Ett tåg med stålplåt från Frankrike till Hagen i Tyskland. Här har jag fått stanna vid en röd signal strax norr om Wittlich då regionaltåget framför tar lite väl lång tid på sig ;) Bifogad fil 80488 För returresan från Koblenz till Trier blev vädret lite sämre och hösten kom lite väl snabbt (Får skylla på att dagens klimat är lite väl snabbt i svängarna...:D) när det var dags att transportera kol till Saar-regionens stålverk. Här ses tåget strax norr om Hetzerath. |
3 bifogad(e) fil(er)
Här kommer gårdagens post genom Östergötland! :Yeah:
Bilder från kommande Projekt SSB :drool: |
Bra jobbat!:tumme_upp:
Vad har du fått tag på bron? |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Men såhär ser den ut från sidan. |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Passar väl på att lägga upp en till bild från den bron, T44 från Finspång! |
Betalrutt?
Jag bygger Thn utan objekt från betalrutt. Bergensbanen krävs 2 betalrutter. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag har även TS Academy och köpte Railworks när det kom ut 2009, så den ska finnas med.
|
Jag köpte RW mars 2012 och TSA var inte med.
Edit: Nu hittade jag Academy-filen och enligt filerna kom den 2018 till min dator. Jag visste inte att de finns i filtret DTG/Academy. |
4 bifogad(e) fil(er)
Växling pågår i Norrköping!
Från kommande uppdatering av Projekt SSB :drool: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:07. |