Citat:
|
Undras om det släpps midnatt^^ ;)
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Snacka om att RailWorks är en mysko simulator, äntligen, efter typ en evighet får jag ett lok synligt och kan nu köra med nåt Svenskt i simulatorn!! :D Lyckades dock inte hänga på några 80-talsvagnar, var "koppelproblem" som den snacka om. Stod ingenting mer än så... Nåt Rc-lok har jag dock ännu inte fått syn på i Railworks, den lyser fortf ofungerande för mig. Men har knappt försökt mig på nåt, varje gång man försöker klura ut nåt, så lockar Trainz enkelhet mycket mer :visslar:
(Dock är det jäkligt kul att se vad som sker här, och uppskattar alla andras bilder nåt enormt! Nåt ruttbyggande blir det dock inte för min del...) |
1 bifogad(e) fil(er)
Börjar nästan längta efter lite vinter:grin:
Här slirar en DB Br 218 mult iväg på hala spår med ett rejält koltåg på kroken i yrande blötsnö. |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Här kommer Bergensbanens tåg! TS2015! |
Huga va tråkit
jag har också ett par tråkiga bilder Har man hamnat på Pandora ?? https://imagizer.imageshack.us/v2/12...538/yqGYdD.jpg .Har det blivit ebb ? Var är synlighetsgränsen ?, är den minskad, så såg det inte ut i TS 2014 https://imagizer.imageshack.us/v2/12...913/hAkxsU.jpg |
Hehe...man kan undra om beta-testarna är blinda!? Hur fasen kan man släppa ett spel i detta skick? Har bara kört en liten sväng och jag hade en massa spårspring på en station..
|
Flera objekt i TS Academy är typ "Borta", tills man har pilen över dem i editor-läget. Då syns de minsann
|
1 bifogad(e) fil(er)
Resandeutbyte...
|
Citat:
Har du kollat här och här? |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej
Her er Århus "by night" |
2 bifogad(e) fil(er)
Fina bilder allihopa :applad:
var länge sen man själv lade upp något här. Två sommarbilder på ett halvfärdigt landskap någonstans uppe i dalarna (ny fiktiv rutt :rolleyes:). |
2 bifogad(e) fil(er)
Hej:)
Eftersom Mazz visade en så tjusig bil, så skall jag inte vara sämre. Detta är i TS 15. Första bilden är från rutten "The Honeybourne Line" RC-loken är på "WCML North" . |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:47. |