Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Allmänt om tågsimulatorer (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=32)
-   -   Community-ware - Finns det intresse? (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=21973)

xpsom 2018-04-08 00:36

köpa RC-loco
 
Hej jag betalade 150 sek idag 07/04/2018 till Fredrik Skog - skogen@tripnet.se på Paypal för att köpa gemenskapsvaror Rc-Lok, du kan skicka länken för att ladda ner det här paketet.

Jockes 2018-04-09 18:24

Citat:

Ursprungligen postat av xpsom (Inlägg 311030)
Hej jag betalade 150 sek idag 07/04/2018 till Fredrik Skog - skogen@tripnet.se på Paypal för att köpa gemenskapsvaror Rc-Lok, du kan skicka länken för att ladda ner det här paketet.

Press the button "Members Area" in the top menu, and you'll find an download-link to the locomotive :)

xpsom 2018-04-09 22:50

Citat:

Ursprungligen postat av Jockes (Inlägg 311049)
Press the button "Members Area" in the top menu, and you'll find an download-link to the locomotive :)


Hej god eftermiddag fick jag inga länkar i mitt medlemmar område.

Fredrik 2018-04-10 09:04

xpsom

Now you should see a license and be able to download.

//Fredrik

rallymodeller 2018-04-11 07:10

I'm trying to buy the Rc pack, but when I press "Purchase", I get this message from Payson:

Citat:

Could not wrap requst. Invalid call to Payson: Invalid parameter (SenderEmail)

Please verify that your parameters were sent according to the api-documentation.
My email works fine, not sure what the issue is. Help!

--Jeremy

xpsom 2018-05-03 17:42

Jag laddade ner det men vid utackning ger det korrumperat datafel, kan någon hjälpa mig?

https://i62.servimg.com/u/f62/19/67/93/95/error10.jpg

xpsom 2018-05-03 17:52

Nu kunde jag packa upp det var min ansökan, jag ska testa tack

Tjatte 2018-06-03 21:06

hej
 
jag vill järna att köpa rcloket det går inte går det inte att köpa mer tacksam för svara

Tjatte 2018-07-10 21:01

hej
 
det har medelandetCould not wrap request. Invalid call to Payson: Invalid parameter (SenderEmail)

Please verify that your parameters were sent according to the api-documentation. får jag när jag ska köpa rcloket

niklaskull 2018-10-16 09:26

Kan någon hinta om hur man aktiverar loket i editorn, vart hittar jag den?
Gäller train simulator.

Totte 2018-10-16 21:49

Citat:

Ursprungligen postat av niklaskull (Inlägg 312715)
Kan någon hinta om hur man aktiverar loket i editorn, vart hittar jag den?
Gäller train simulator.

Lokföraren måste loket ha.

niklaskull 2018-10-16 22:28

Citat:

Ursprungligen postat av Totte (Inlägg 312720)
Lokföraren måste loket ha.

Ursäkta, är helt ny inom den här simulatorn. Vad menar du med att lokföraren måste ha loket?

Enligt readme:n har jag lagt till loket i utilities.exe och package manager.

Därefter står det:

"- activate the addon "sweden" --> "RailVehicles" in the editor"
Hur och vart gör jag det?

Mazz 2018-10-16 22:35

Välkommen till forumet.. :)


Nu tar jag direkt ur minnet, för TS-burken är inte igång...

När du gått in i editorn och klickat på att editera aktivitet/lok etc (loket uppe till höger) så är det viktigt att du aktiverat just denna "developer", jag har för mig att Rc heter "Sweden" eller liknande.

Nu ska du kunna hitta loken.

När du valt och placerat ett lok på spåret, så måste du även placera en lokförare i loket.

Nu ska det bara vara att spara/gå ur editorn o köra.

Edit.

Direkt när du kommit in i editorn, så bland menyikonerna till vänster så har du en blå större box.
Under den har du en mindre blå box med en gul pilsymbol på. Klicka på den så kommer du till menyn där du aktiverar respektive "developer".

niklaskull 2018-10-18 12:12

1 bifogad(e) fil(er)
Citat:

Ursprungligen postat av Mazz (Inlägg 312724)
Välkommen till forumet.. :)


Nu tar jag direkt ur minnet, för TS-burken är inte igång...

När du gått in i editorn och klickat på att editera aktivitet/lok etc (loket uppe till höger) så är det viktigt att du aktiverat just denna "developer", jag har för mig att Rc heter "Sweden" eller liknande.

Nu ska du kunna hitta loken.

När du valt och placerat ett lok på spåret, så måste du även placera en lokförare i loket.

Nu ska det bara vara att spara/gå ur editorn o köra.

Edit.

Direkt när du kommit in i editorn, så bland menyikonerna till vänster så har du en blå större box.
Under den har du en mindre blå box med en gul pilsymbol på. Klicka på den så kommer du till menyn där du aktiverar respektive "developer".

Tack! :)

Jag har lyckats hitta där man aktiverar loket (tror jag iaf) Uppe i högra hörnet där va?

Hur man sen gör för att välja och placera ut loket har jag lite svårt att hitta och förstå.
Går det inte att göra det genom till exempel huvudmenyn där du väljer free roam och väljer loket ur en lista tillsammans med en järnväg?

Eller måste RC-loket ha en speciell järnväg som jag inte har inlagd?

tågfreak 96 2018-10-20 19:29

Citat:

Ursprungligen postat av niklaskull (Inlägg 312747)
Tack! :)

Jag har lyckats hitta där man aktiverar loket (tror jag iaf) Uppe i högra hörnet där va?

Hur man sen gör för att välja och placera ut loket har jag lite svårt att hitta och förstå.
Går det inte att göra det genom till exempel huvudmenyn där du väljer free roam och väljer loket ur en lista tillsammans med en järnväg?

Eller måste RC-loket ha en speciell järnväg som jag inte har inlagd?

Klicka på rutan med loket ovanför så kan du lägga in loket i på scenariot på banan.
Du måste dock vara i ett scenario för att kunna lägga loket på banan.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:03.

Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009