Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Off-topic (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Pisstråden (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=20233)

X10rules 2011-03-09 16:57

Tycker inte att det är särskilt shysst att hacka ner på en person som i fråga är avstängd och därmed inte kan försvara sig, även om dennes åsikter inte överensstämmer med de flesta andras. Tråden är låst och personen är avstängd, måste folk fläta vidare på det då?

Mikey 2011-03-12 16:15

Att det skall vara så svårt för vissa klåfingriga personer att gå och köpa en egen övningskör-skylt istället för att knycka dom från parkerade fordon... :mad:

Olaf Lindström 2011-04-08 23:18

Usch, vilken pissig fredag. Var med hunden hos djursjukhuset då hon inte mådde så bra. Dem skickade in henne på operation och hittade cancer i större delen av kroppen. Inte mycket att göra åt, men hon slipper iaf att lida utan får vila i frid!(

bönan 2011-04-08 23:19

Usch, inte kul att bli av med ett djur man tycker om, har varit med om det själv.:(

Totte 2011-04-08 23:27

Citat:

Ursprungligen postat av Olaf Lindström (Inlägg 234551)
Usch, vilken pissig fredag. Var med hunden hos djursjukhuset då hon inte mådde så bra. Dem skickade in henne på operation och hittade cancer i större delen av kroppen. Inte mycket att göra åt, men hon slipper iaf att lida utan får vila i frid!(

Beklagar att hunden gick bort. Hur gammal blev hunden?

Olaf Lindström 2011-04-08 23:33

Citat:

Ursprungligen postat av Totte (Inlägg 234554)
Beklagar att hunden gick bort. Hur gammal blev hunden?

Hon blev 8 år, vilket ändå får ses som relativt hög ålder för en så stor hund.(S:t Bernhard + lite Labrador).

eu77 2011-04-23 16:11

Citat:

Ursprungligen postat av Olaf Lindström (Inlägg 234551)
Usch, vilken pissig fredag. Var med hunden hos djursjukhuset då hon inte mådde så bra. Dem skickade in henne på operation och hittade cancer i större delen av kroppen. Inte mycket att göra åt, men hon slipper iaf att lida utan får vila i frid!(

Ledsen att hunden dog. Har själv ett djur som blivit avlivat (en katt) på en fredag. Cancer :(

:eek::o:mad::mad:Jag gillar coca cola och chips men HAR INGA:Yeah::tumupp::kora:

bönan 2011-04-23 19:39

Lördagen den 22 maj körs veterantåg Borlänge - Gävle. Vad kul tänker jag. Tittar i almanackan. Och upptäcker att det förbannade *censur* konfirmationseländet är samma helg. Varför jag ens konfirmerar mig förstår jag knappt ens. Fy f-n vad arg man blir!:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

bönan 2011-04-25 19:21

Koppelåkningsdiskussionen är igång igen, men på ett annat forum. Man blir så TRÖTT!:godnatt:

Dson 2011-04-27 16:53

Åkte på en mindre förkylning i måndags kväll, varpå jag på natt mot tisdag klämmer foten under en truck på jobbet och dessutom förvärrar förkylningen under tisdagen/natt mot onsdag. Så blir allmänt vimsig och glömmer saker deluxe. Yippie kayejj! Och ja, sista dagen på jobbet var det också. Hahaha! Jag älskar den här veckan!:)

Micke.L 2011-05-05 16:58

Så jävla trist när man gått och väntat på paket i 3 veckor, och när det väl kommer så pajar en av grejerna direkt. Och det är inga billiga saker heller.

Kristian 2011-05-06 03:29

Mitt tåg rev ned kontaktledningen vid Ekeby igår. :o Efter evakueringen (en timme efter nedrivningen) fick jag sitta ensam och passa tåget i tre timmar i nästan nollgradig temperatur innan bärgningen kom igång. Att ha en arbetsdag på 7,5 timmar utan vare sig rast eller mat är inte trevligt.

henrik645 2011-05-15 20:14

EDIT: Allt blev fel...

Nils Blid 2011-05-16 00:36

Citat:

Ursprungligen postat av Kristian (Inlägg 236742)
Mitt tåg rev ned kontaktledningen vid Ekeby igår. :o Efter evakueringen (en timme efter nedrivningen) fick jag sitta ensam och passa tåget i tre timmar i nästan nollgradig temperatur innan bärgningen kom igång. Att ha en arbetsdag på 7,5 timmar utan vare sig rast eller mat är inte trevligt.

Var det inte du, Kristian, som strålande av glädje och stolthet (gissar jag) visade en så vacker bild på en ny röd strömavtagare.
Hoppas det inte var den.

Nisse

Basse 2011-05-16 17:29

Citat:

Ursprungligen postat av Nils Blid (Inlägg 237354)
Var det inte du, Kristian, som strålande av glädje och stolthet (gissar jag) visade en så vacker bild på en ny röd strömavtagare.
Hoppas det inte var den.

Nisse

Det var väl just därför han "strålande av glädje" visade upp den. Då han rev ledningen med den förra ;)


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:15.

Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009