Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Trollhättan 2 släppt!! (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=32010)

Totte 2012-02-14 08:34

Trollhättan 2 släppt!!
 
Hej på er alla som tålmodigt väntat länge (Snart 9 år) på rutten Trollhättan 2.
Trollhättan 2 är nu äntligen släppt och finns hos BanByggarna.
Ni alla som har frågor att ställa, kan ni göra i den här tråden.
Lycka till och njut av rutten!

Micke.L 2012-02-14 09:13

Wow! Grattis Totte!

Nu får jag skaffa MSTS igen så att jag kan pröva :ber:

Basse 2012-02-14 09:44

Ett fantastiskt arbete som du lagt ner Totte och stort Grattis. 9år är ett långt dedicerat arbete.
Har inte MSTS installerat men det här är ju ett måste. Tack och nu måste jag fråga hur känns det att vara klar, eller finns det planer på att fortsätta?

bourne94 2012-02-14 13:10

Äntligen, grymt bra jobbat!:Yeah::Yeah::Yeah:

Ska spela den om ett tag, då jag inte har spelet installerat och det ligger inte hemma hos mig... så får avvakta ett par dagar tyvärr.

Men längtar så förbaskat:visslar:

Pierre 2012-02-14 15:43

Vill också säga tack för ett fantastiskt arbete Totte och övriga inblandade. Själv skulle jag nu inte haft nått emot samma rutt, fast till RW. Men du vill säkert ha en paus nu...

Totte 2012-02-14 16:41

Tack alla för vänliga komentarer!
Jag är glad att det är över nu. Tar paus ett tag. Det blir säkert mer bygge senare.

Totte 2012-02-14 23:09

Hej!
Alla som kan screena bilder kan lägga upp här, vore jätte kul!

Remy 2012-02-15 16:35

7 bifogad(e) fil(er)
Hei Totte

Ja hva skal jeg si jeg er helt stum for du har gjort en kjempe bra jobb legger med 7 bilder mellom Halden og Öxnered men det er noe jeg kan legge fingeren på så må det være at du bruker Svenske kl anlegg i Norge samt du har satt opp stolper på hver planovergang noe som vi ikke har i Norge men ruta er så bra at det er så litte at jeg bryr meg ikke så mye på det
Bilde1:Halden St
Bilde2:Passerer Prestebakken Hp
Bilde3:Stopp på Kornsjø pga en rømning fra en Fengsel prøvde å rømme til Sverige uten hell:visslar::cool:
Bilde4:Kjører inn i Sverige
Bilde5:Passerer banens høyeste punkt 178,5 MOH
Bilde6:Nær Bilde av toget på Öxnered
Bilde7:tokk en tur til gammle stasjonen for å ta en bilde av toget på Öxnered

neste serie mellom Öxnered og Göteborg C kommer sener

Totte 2012-02-15 17:08

Tack Lucas för härliga bilder!
Alltid kul att se dem.

Remy 2012-02-15 17:12

Vis det er minne bilder som jeg tokk så har du brukt feil navn for jeg heter jo ikke Lucas men Remy det står jo Remy på mitt innleg med bilder og så vitt jeg har sett så har ikke Lucas satt ut noe bilder så ikke vet jeg

Totte 2012-02-15 17:27

Citat:

Ursprungligen postat av Remy (Inlägg 256379)
Vis det er minne bilder som jeg tokk så har du brukt feil navn for jeg heter jo ikke Lucas men Remy det står jo Remy på mitt innleg med bilder og så vitt jeg har sett så har ikke Lucas satt ut noe bilder så ikke vet jeg

Ops! Ursäkta mig, jag tog fel namn. :o

Remy 2012-02-15 17:32

Citat:

Ursprungligen postat av Totte (Inlägg 256382)
Ops! Ursäkta mig, jag tog fel namn. :o

:Fnissa::Fnissa::Fnissa::Fnissa::Fnissa: :Fnissa::Fnissa::Fnissa::Fnissa::Fnissa: det går så bra totte at du tok feil navn det er fort gjort eller som jeg sier "hjort er hjort spist er spist sa jegeren"

patsun 2012-02-15 17:49

"Skitbra!"
 
Hej Totte!

Nu har jag också kört delar av din rutt. Skitbra, rent ut sagt! Jättefin och välarbetad, precis överallt! Och så mycket detaljer. Att du orkar... Fantastiskt! :applad: Jag ska snart köra resten av rutten - och det gör jag med nöje! :)

Tack! :ber:

Totte 2012-02-15 17:53

Tack Patrik! Det värmer!

marmar 2012-02-15 20:22

1 bifogad(e) fil(er)
Hej Totte! Jag har kört din bana: Mellerud- Göteborg och banan var FANTASTIK!!:tumme_upp: Bra jobbat med rutten! Har 2 bilder jag kan visa:)


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:19.

Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009