Citat:
Jag tycker också att det är kul. Någon mer diskussionston med antagonisten blir inte av. PUNKT Eller måste du ha sista ordet....:tumner: |
Vuxendagis. Var glad för det vi får. GRATIS
Tack ALLA ni som delat med er av era objekt. |
Citat:
Trist bara att storkritikern inte kan ta åt sig av andras kritik bara... Nåja, ingen idé att fortsätta diskussionen om man inte får fram sitt budskap. jag ger upp! |
Det gör du rätti
I dag köpte jag en trevlig Alp-rutt, på rea Den verkar ganska fin:)
Bilderna är från Garmisch-Partenkirchen https://www.pixeltopic.com/files/201...ikwhxyrajx.jpg https://www.pixeltopic.com/files/201...rstotnprvn.jpg |
Vad är det för rutt? Den mot Innsbruck? funderar på att köpa den och se om Danny har mergat rutterna så man kan köra Munchen-Innsbruck via Garmisch! :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Fin bild, Hawk! Ser inga björkar, okej de finns inte mycket där i verkligheten heller.
Här visar jag en bild, T44 drar biltransportvagnar från SAAB-industrin till Scandiahamnen. |
Tack för uppdateringen Totte!
6 bifogad(e) fil(er)
två ihopkopplade Y1 besöker rutten :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Tack Arvid!
Trevliga bilder! Här har jag byggt nyligen. Tunneln mellan Lödöse och Älvängen. Y6an på väg till Gbg från LE. |
7 bifogad(e) fil(er)
Hej! Det var ett tag sen, och jag har fixat lite bilder :)
Bild 1: X420 besöker Sverige igen! Denna gång Jönköping. Resten är lite tyskt och engelskt. |
Tråkigt att du saknar stationshuset i Jönköping! Tror att jag har plockat en byggnad från Cajon Pass (som fanns med i gamla Rail Simulator) som stationshus.
Tänk om nån ville bygga ett riktigt stationshus till Jönköping. :visslar: |
1 bifogad(e) fil(er)
Hønefoss!
Känsliga vagnar, kraschar väldigt lätt. Jag körde extra ko-lugnt, annars kraschar Sdggmrss. |
1 bifogad(e) fil(er)
En T44a påväg mot Lilla Edet för att hämta upp några vagnar som sedan ska vidare ner mot Göteborg :kora:
|
:tumme_upp:marmar:tumme_upp:
|
4 bifogad(e) fil(er)
I väntan på Västtrafiks nya snabbtåg som ska levereras 2021 så har de hyrt in några BR442 tågsätt från Tyskland, här nedan ses ett av tågen i trafik mellan Vänersborg - Göteborg:foto:
|
Vilken fin fototrick du gjorde!:tumupp: Hm...Signalen borde visa rött!? Jag kollade nu och den ska funka riktigt
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:18. |