![]() |
Besöksräknare
Hej!
Jag har nyss pillat ihop en hemsida och undrar därför hur man gör en sån där liten besöksräknare som t.ex. finns på BB. Tacksam för svar! :) |
Det behöver man inte göra själv bara att gå till t.ex Cybertools.se och välja en räknare och ta adressen till den räknaren och klistra in i hemsidans redigerare vad jag vet, har själv en räknare på hemsidan. mvh Johnny
|
Citat:
|
Ja, det menar han nog. Så du kodar HTML? :)
|
Citat:
|
Aha, som jag då! ;)
|
Citat:
|
Jag använder WebPlus. Kostade ungefär 50 kr. Sen laddar jag upp sidan med SmartFTP-client. Dock är det bara en testversion, så man kan bara använda den under en begränsad tid. :)
|
Citat:
|
Jo, men det är bara FTP-programmet som "går ut" efter en månad eller något liknande. :) Adressen: http://bombardier-train-site.3w.se/
|
Citat:
|
Tack, men den är ju inte riktigt klar om du har tittat på hela. Ska göra klart den när jag får tid. Får man se på din hemsida? :)
|
Citat:
EDIT: Kan även tillägga att sidan skapades med Google Sites. Sedan fixade jag en lite bättre domän med 3w. Kommer snart att lägga till den som "Min Hemsida" här på forumet, men jag har lite små fel att rätta till :visslar: |
Snygg hemsida.:grin: Vore snyggt med besöksräknare också! Blir kul när hela hemsidan är klar. :)
|
Citat:
|
Synd. Då rekommenderar jag till nästa gång när du bygger webbsidor, att du väljer ett annat program. :)
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:47. |