![]() |
cdp filer
Jag har ganska många cdp filer men vet inte var jag ska lägga dem!
Var ska man lägga dem? Fungerar det för trainz virtual railway? :confused::confused:: |
Var man ska lägga CDP- filer? Ja, på skrivbordet, mina dokument eller egen mapp. Det beror ju på var du vill ha dem. :rolleyes:
|
Citat:
|
du måste installera dem, och det gör du igenom att dubbel klicka på dom så ska cmp öppna sig ;)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
international verision 1.3 |
Installationsprogrammet heter iaf CMP (Content Manger Plus) och inget annat.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Varför inte bara ta en bild på ditt fodral så är den frågan om vad det är för spel löst..
Bara en idé... |
Jo, tycker det låter som en bra ide, för jag har alldrig hört talas om den där versionen. :) Ta en bild på fodralet! :tumme_upp: Ser nu att det finns på denhär sidan: http://www.amazon.co.uk/Avanquest-So.../dp/B0009IR4AM
|
Citat:
|
Citat:
|
Aha, den där hade jag för typ 100 år sen...:) Nu blev jag nostalgisk, synd att jag sålde det för en tia på loppis...
|
1 bifogad(e) fil(er)
Okej det verkar som det blev lite krångligt nu... Nu har jag en bild på fodralet. Jag har inte tagit bilden men det är samma som det jag har.:rolleyes:
Det som jag vill veta är hur man installerar tåg och sånt som jag har laddat ner te.x de där svenska tåg skivorna på banbyggarna.se. Det är dem som är cdp filer. När jag dubbelklickar på dem så kommer en ruta upp som det står "Öppnas med" på. Behöver jag något program för att installera dem eller? |
Citat:
Warning. even though TVR is already 1.3 SP3 as shipped, you'll still want to apply the 1.1->1.3 update over the top of it. If you don't, the later build 277 update doesn't install correctly and you end up with the Content Dispatcher.exe missing. Det är inte troligt att allt material på Svenska Tåg 2004/2005 funger i SP3. Materialet är byggt för TRS2004. |
Citat:
|
Han menar att du har ett äldre spel än det spelet som grejerna från svenska tåg är packade och gjorda i. Alltså måste du köpa ett nyare trainz för att det ska funka. :)
|
Citat:
|
Inte roligt om man nyss har köpt spelet och sen är det fel version...
Surt... |
Fungerar inte det som finns till TRS 06? :) Pröva!
|
Citat:
|
Citat:
Eller räknar du åren baklänges? |
Citat:
Jonathan: Hoppas ditt TRS Virtuell Railway fungerar bra nu då. :) |
Citat:
|
Så har jag en för gammal verision av trainz eller??
Om jag inte har det så kan väl någon förklara hur man installerar dem. |
Normalt sett genom att dubbelklicka på filen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:27. |