![]() |
Railsimulator - Nyhetsbrev från Kuju
1 bifogad(e) fil(er)
På begäran från Kuju läggs här deras eget nyhetsbrev om Railsimulator ut allteftersom.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Del 7 kommer här
|
1 bifogad(e) fil(er)
Del 8 kommer här
|
1 bifogad(e) fil(er)
Ny månad innebär nytt nyhetsbrev :)
Del 9 kommer här |
Hej
Fler nyhetsbrev finns på denna länken. http://www.virtual-rail.co.uk/krs.htm Det senaste - nr:12 beskriver en del om passagerare. :) mvh. Håkan |
Citat:
De sätter ribban rätt högt måste man säga och skall bli spännande att se vilken dator som krävs med. |
3 bifogad(e) fil(er)
Ligger lite efter med uppladdandet av nyhetsbreven men här är de 3 senaste. Deet vill säga del 10, 11 och 12. :)
|
|
1 bifogad(e) fil(er)
Del 13 kommer här :)
|
Nr.14
|
1 bifogad(e) fil(er)
Nr 14 kom igår
|
|
Hej
Nr.17 finns här: http://www.coxster.co.uk/rail_simulation/krs/index.htm Nr.16 har tydligen tappats på vägen :) mvh. och God Jul & Gott Nytt! Håkan. |
Läste nyhetsbrevet nr 17 igen och konstaterar att jag tydlighen läste det lite slarvigt första gången... TÅG150 är med som ett av de ställena där Rail Simulator har visats under året, tillsammans med ställen som Leipzig, Gameplay Holland osv. Trevligt att TÅG150 fick komma med i den digniteten, trots att vi bara körde en film från Rail Simulator där. :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Nr 18 kommer här
|
Nr. 19
|
Citat:
Bra att Kuju bestämt påpekar det uppenbara, releasetiden. Inga datum är satta än, EA kommer efter att Kuju levererat en Alfa-kandidat sätta ett release-datum och då blir den punkten tydlig. Innan dess, inget bestämt. punkt. :) Nästa månad ska behandla att annat intressant kapitel, vegetationen... ser fram mot det... :tumupp: |
1 bifogad(e) fil(er)
Del 20 kommer här
|
Hej
Man blir nästan helt paff... så grymt verkar de bli.:tumupp: . |
En signifikant bit med att få en virtuell modell att se verklig ut och egentligen hittills inte riktigt har övertygat... det är vegetationen. Verkligheten har ju en påtaglig mängd av vegetation i stort o smått, som vi egentligen inte ens kommit i närheten av i nuvarande simulatorer...
Tycker så här långt att Kuju har gjort ett riktigt bra jobb i ambitionen att efterlikna verkligheten i vegetations-aspekt, med datorernas begränsningar och möjligheter i utmärkt avvägnng ... Ska bli riktigt intressant att se hur det fungerar sedan i skarp funktion i egen dator... Marktexturer, med logisk växtlighet kopplad till sig... mumma... :tumupp: :) |
Citat:
Något jag upplevde som ett stort problem vid banbygge var just att få till skaplig växtlighet utan att datorn gick på knäna så det skall bli intressant att se hur Kuju lyckas! Animerad undervegitation (gräs/buskage) samt träd som vajar i vinden höjer realismen rejält, det vet vi som sprungit runt o krigat i BF2 o liknande spel. De trädmodeller som visas upp ser ju väldigt trevliga ut, med animering i spelet så kan det bli muma! :tumupp: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009