Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   3D-design - Trainz (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Nästa Karlstad (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=13409)

Bengan 2006-09-09 23:08

Nästa Karlstad

2 bifogad(e) fil(er)
X53 3284 Värmlandstrafiken på G.

Bengan 2006-09-10 00:35

1 bifogad(e) fil(er)
Sådär, då var även den andra vagnen klar.
Nu är det bara tillstånd som saknas för uppladdning.

Henrik L 2006-09-10 07:16

:eek: :eek: kan du lägga in dom där tågen(linx och regina) på downloads???
F.ö Snygga tåg

alex 2006-09-10 09:42

Mycket snyggt Bengan!
Bra gjort! :tumupp:

MatsH 2006-09-10 11:21

Riktigt snyggt Bengan! :)
Gick just igenom download-forumet och konstaterade att du börjar komma upp i en väldans massa ommålningar, den ena bättre än den andra. Törs man hoppas på en Tåg i Bergslagen Regina också framöver?

mvh .... Mats

Bengan 2006-09-10 18:54

Citat:

Ursprungligen postat av MatsH
Riktigt snyggt Bengan! :)
Gick just igenom download-forumet och konstaterade att du börjar komma upp i en väldans massa ommålningar, den ena bättre än den andra. Törs man hoppas på en Tåg i Bergslagen Regina också framöver?

mvh .... Mats

Flera varianter är påtänkta. Men i vilken ordning. Beror helt och hållet på vilka loggor jag hittar först, som kommer till användning för att klistra in på dom.

Henrik L 2006-09-10 19:07

Citat:

Ursprungligen postat av Bengan
Flera varianter är påtänkta. Men i vilken ordning. Beror helt och hållet på vilka loggor jag hittar först, som kommer till användning för att klistra in på dom.

Så Regina och X2 Linx kommer att finnas på Banbyggarnas hemsida snart?

MatsH 2006-09-10 19:14

Citat:

Det låter jättebra Bengan!
Var ute ikväll för att kanske få en bild på en Regina som skulle kunna hjälpa dig men hittade ett Bt-lok istället. Ska försöka igen någon annan dag.

mvh .... Mats

Bengan 2006-09-10 19:29

Citat:

Det låter jättebra Bengan!
Var ute ikväll för att kanske få en bild på en Regina som skulle kunna hjälpa dig men hittade ett Bt-lok istället. Ska försöka igen någon annan dag.

mvh .... Mats

Gick igenom, tagna bilder från Gävle precis. Och där hade jag Reginan med loggan Tåg i Bergslagen:D

Hittade även en container av Csam/Svelast i Gävle. Har skickat dom bilderna till dig Mats. Fick första mailet i retur, skickade då två lite större bilder. Gjort nytt försök med 2 mail istället.

MatsH 2006-09-10 19:44

Citat:

Gick igenom, tagna bilder från Gävle precis. Och där hade jag Reginan med loggan Tåg i Bergslagen:D

Hittade även en container av Csam/Svelast i Gävle. Har skickat dom bilderna till dig Mats. Fick första mailet i retur, skickade då två lite större bilder. Gjort nytt försök med 2 mail istället.

Låter bra! :)
Jag har fått ett mail med en bild. Du får gärna skicka den andra också. Den jag fått heter IMG_3453.
mvh .... Mats

Kristian 2006-09-10 19:52

Fantastiskt snygg ommålning, Bengan:):tumupp: Om den kommer att finnas till nedladdning på forumet: kan den köras i TRS2004?
MVH Kristian=)

Bengan 2006-09-10 20:48

Citat:

Ursprungligen postat av Krille400
Fantastiskt snygg ommålning, Bengan:):tumupp: Om den kommer att finnas till nedladdning på forumet: kan den köras i TRS2004?
MVH Kristian=)

Svar ja. Har fortfarande TRS2004 installerat. Så jag packar ihop dom där, så att så många som möjligt ska kunna använda dom.

Bengan 2006-09-10 20:50

Citat:

Låter bra! :)
Jag har fått ett mail med en bild. Du får gärna skicka den andra också. Den jag fått heter IMG_3453.
mvh .... Mats

Har den andra bilden kommit fram. Har iallafall inte fått något i retur än.

Bengan 2006-09-11 20:08

Fredrik.

Tillstånd för ommålning av Reginan.
Räcker det via dig eller ska jag kontakta Adam?

Bengan 2006-09-12 14:14

1 bifogad(e) fil(er)
Gjort iordning nästa Regina.
Ska föreställa X50 306 för Upplands Lokaltrafik (Upptåg)

Sen är frågan.

Om det räcker med tillstånd från Fredrik eller om jag behöver ett från Adam.
Innan det kan bli aktuellt för nedladdning.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:36.