![]() |
Snyggt tåg. Visst går det vid Birka Cruises Terminalen?
|
Vid Birkaterminalen går det vare sig spårvagn eller tåg. Mvh Johnny Nilsson
|
Citat:
|
4 bifogad(e) fil(er)
Tackar så mycket alla! :) .
Väldigt lite kvar nu innan det blir att ladda upp tåget(en)! :) . Inredningar, målningar och fysiken är klara till alla tåg (lite kvar att göra på a24ans målning). Ljudet och förarhytten blir snart klara. Dock har jag inga förarhytts bilder på A24an och A30an än :( . Manövervaganrna, readme, bättre consists... och sådant kvar också. Lite bilder, skalan fixad, dörrar går att öppna med MSTS bin, de har också det härliga studsandet när de öppnas/stängs. Lampor fungerar, och en inredning som nästan är klar, ska bara ska få in lite ramar runt säterna. MSTS vill inte riktigt än, men det ordnar sig! ;) . Har också bytt ut allt på taket och fram på tåget med delar från den bättre ängbyvagnen, lyckades precis få in den i spelet med en extra shape fil. A24an är strax klar, jobbar just nu med "A24 delarna". Riktigt nöjd med den första bilden, kallar den för "kolektivtrafik owns!" ;) : |
Hur snyggt som helst! :)
|
Kan bara säga, vad vackert.
|
Otroligt snyggt! Hatten av, jag tror nog inte det går att bygga snyggare... :tumupp: :)
Nyfiken fråga då... Hur många ploygoner blev det till slut och hur mycke textur har du använt? Alltså upplösning / antal texturer. Underbart snygga spårvagnar! |
Hej!
Det var enormt snygga spårvagnar du gjort, Sigma! En av de snyggaste som jag har sett! :) Jag förstår inte hur du lyckats fått den så bra... Men det är klart, har du hållt på ett tag så... Den röda kommer att passa bra på min rutt i Malmköping; då med nummer 16! ;) Åter igen: Enormt snyggt! |
Finner inte ord...otroligt snygga spårvagnar!!!!
Hoppas nån gör lite roliga aktiviteter till till LB, när dom släpps... |
Förarhyttsbilder från A30 kan jag fixa!
|
Ett ord: Otroligt!!! Mvh Johnny Nilsson
|
Tänkte bara fråga, när tror du, Sigma att releasen av dessa underverk blir, idag, imorgon, på fredag, till helgen, eller nästa vecka? Mvh Johnny Nilsson
|
Blir aldeles röd i ansikted av alla trevliga inlägg av er :o . Tack! :) .
Jompa, kan bara säga innan årets slut, kan tilläga att A32an kommer inom den tidsramen också nu!. Sparkfot, Underbart tackar så enormt! :) , plus att man kan använda den till A24an också, bara det blir brunt istället för blått :) . Patsun, tänkte väl det, givetvis kommer släpvagnen få nr 34 också ;) . Är också extremt sugen på och bygga en Mustang efter att ha sett din rutt. Mazz, 21400 polygoner på "main shapen", lägger jag till lite mer, blir det UID error i spelet. Den andra shapen, eller, FreightAnim, har 6220 polygoner. Tåget är ej gjort för ommålningar, så A30Bn, har två 515x512 texturer (allt i en enda röra :D ). A24+A30n, har 3st 512x512 texturer (inredningarna tar en hel extra). Kan bli en till textur på 128x128 med "smuts" runt tåget, men har inte fått den att fungera i spelet, än... |
HEJ! Hur går det med tågsätten? Mvh Johnny Nilsson
|
Ganska bra, mest ljudet som jag har problem med, lite små svårt att förstå sig på hur .sms filerna fungerar tillsammans med ljud filerna.
Plus att jag inte vill kopiera ljud från något annat tåg, eftersom ängbyvagnen har ett sådant annorlunda och trevligt ljud. Så jag har väldigt hög prioritet på ljudet. Men ananrs flyter det på. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:01. |