![]() |
hei
her kjem en video eg tok mot sala eller sale, husker ikke ka det het, er no på veg fra uppsala c
http://www.youtube.com/watch?v=FwvBt...ature=youtu.be |
Det är grymt bönan! När jag ser denna rutt blir jag själv så sjukt motiverad att fortsätta bygga :) Keep it up :)
|
Tackar, kul att kunna vara en inspirationskälla! :tumme_upp:
|
Vad använder du för olika sorters tallar i rutten?
Mina som jag gjort är högkvalitativa och fungerar inte att sätta ut i en för stor mängd, de är mer av förgrundsobjekt. Jag är i behov av fina bakgrundsobjekt också :) |
Objektet heter något i stil med tall_dunge, plocka gärna ur rutten. :)
|
3 bifogad(e) fil(er)
Norrgående IC-tåg rullar igenom Rosshyttan, och mina damer (?) och herrar, vi är i Dalarna! :tumme_upp::tumme_upp:
|
:tumme_upp::tumme_upp: Meget bra :tumme_upp::tumme_upp:
|
Åh, så tjusigt! :applad:
|
:tumme_upp:Instämmer!:tumme_upp:
|
Ofta va balt!! :tumme_upp:
And the crowd goes wild! Då är vi jo strax i Avesta :grin: Och Avesta Krylbo.. Och Hedemora.. Och Säter.. Bara 3-4 mil kvar till Borlänge! Sen vackra Siljan!! |
Då har man födelsesdag om två timmar, och jag vet vad jag önskar mig i present :oskyldig: :grin:
|
Heja heja Bönan snyggt jobbat , det blir bara bättre och bättre
:tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp: Jan-Anders J |
1 bifogad(e) fil(er)
Får väl önska grattis i förskott med denna bild (som även är månadens bidrag i simulatorbildtävlingen) från dagens byggpass. Enjoy! :grin:
|
Unbeleivable, just unbeleivable!
Mer! För guds skull fler bilder! :tumme_upp: |
Snabb statusuppdatering: Landskapet är nu färdigt till en punkt 24 kilometer norr om Sala. 80% är barrskog så det är inte så mycket att se. ;) 9 kilometer till Avesta Krylbo! :grin:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:59. |