![]() |
Signaluppdatering, objekt och texturer utbytta mot bättre, mer detaljer på stationerna samt sträckorna Södertälje - Gnesta och Uppsala - Sala. Ca 80 kilometer ny bana. :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Ja det hoppas jag med, Den är så grym!
|
I väntan på Banbyggarna har jag nu laddat upp rutten på T-S.com. Dock tog det flera dagar efter uppladdningen för V2 innan den blev tillgänglig där. Bara att hoppas att det går fort!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Inte an, Men snart hoppas vi...
|
Vet någon av er om om BlueX till Mora kör med mer än 5 vagnar på vissa dagar?
Och isf hur sammansättningen ser ut? Vanligvis är det A11+RB11+3B11 (tror jag^^) :) Till alla som väntar på Trainsim.com, om vi har tur kanske Bönan viser oss ett screenshot på den vackra naturen i början av Dalarnas län? :) |
A11-B11-RB11-B11-B11-B7 är en normal sammansättning på Moratågen (förstaklassvagnen går i Stockholmsänden av tåget). Normalt sett 6 vagnar, har vid vasaloppstider sett 8-vagnarståg.
|
Citat:
Jag undras varför dom väljer hänga på en sån vagn? |
Det finns ju trotts allt ett begränsat antal BlueX-vagnar, och de går på samtliga IC-sträckor(och någon enstaka gång i regionaltåg). Man kan tycka att det vore vettigare med enhetliga tågsammansättningar med enbart 7-vagnar eller 11-vagnar, men det tycker uppenbarligen inte SJ! :Fnissa:
|
Bönan kan du länka till ett ställe där man kan ladda ner A/B11 vagnarna? :)
Den länken jag har här till forumet är inte giltig längre |
http://e-buzz.heidling.se/files/downloads/Rc7BlueX.zip
Loket som följer med är en äldre 3D-modell som inte är mycket att ha, men vagnarna är fina. :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:48. |