![]() |
Har sagt det förut, känns konstigt att tänkta tillbaka och minnas när man själv byggde det där...;)
|
Tack för kommentarerna! :):)
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Visar en översiktsbild över Gullmarsplan, med en del objekt. Stationshuset är dock för stort, så om någon lyckas förminska det så skulle jag bli glad. :)
|
MSTS Glass And Steel Tower på trainsim.com tror jag skulle passa bättre. Kolla här: http://www.trainsim.com/file.php?cm=INDEXCALL&sPos=60
Själva "bollen" (Globen) ska väl vara ovanpå en byggnad? Eller höj backen en bit för att få upp den, tycker den knappt syns nu... |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Jo, Globen står på någon slags entréhall. Ska se om jag hittar något bra. :) EDIT: Har ställt Globen på något som liknar en entréhall, och det blev bättre. Den syns nu mer på avstånd. |
Tvärbanans arbets- och ploglok finns nu att ladda ner här. :)
|
Snyggt! Men är inte Globen alldeles för liten?:)
|
Jo, egentligen ska den väl va större, men jag tycker den funkar bra i brist på en riktig. Pierre har fixat den med hjälp av SFM. :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Globen var en liten badboll från början och det var inga problem att göra den större med SFM...så testa att göra den ännu större!
|
3 bifogad(e) fil(er)
Jobbar med Skanstullsbron och lägger vägar runt Gullmarsplan. :)
Visar några bilder över hur det ser ut vid Gullmarsplan just nu: Bifogad fil 42903 Bifogad fil 42904 Bifogad fil 42905 Kommentera gärna. :) |
Vad fint! Mycket detaljerat och ytterst verklighetsbaserat och verklighetstroget i allra högsta grad i mina ögon. Mvh Johnny
|
Tack, det var kul att höra! :grin::)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:45. |