|  | 
| 
 Läckert! Fina bilder allihop:) | 
| 
 4 bifogad(e) fil(er) Lägger upp 4 bilder som är tagna på två olika gammla rutter | 
| 
 Det ser riktigt bra ut Fredrik! :applad: Men jag undrar en sak, hur har du fått in den nya TS2012 "himmelen" i din bana? Jag har sökt runt men hittar inget om hur man kan ändra till den nya. | 
| 
 Säger som föregående talare, mycket snyggt Fredrik! Vill gärna se mer från dina rutter... | 
| 
 Hej Fredrik! Verkligen snyggt! Var hittade du banvallen? Den vill jag gärna ha! :Yeah: | 
| 
 tack för alla kommentarer. Totte, vallarna finns på den här sidan: http://www.railworks.cz/kolejivo/ vallarna finns under kategorin "mosty, mostky, propuskty" Finns också både 2D & 3D spår/räls som passar till vallarna | 
| 
 1 bifogad(e) fil(er) Tack så mycket, Fredrik1996! :tumupp: Visar nu en bild jag byggt nyss! | 
| 
 3 bifogad(e) fil(er) Tjusigt totte. tre bilder (en dag och två nattbilder) från bangården på en av rutterna | 
| 
 Hej Fredrik1996! De här banvallarna är toppenbra. Jag la dem i min rutt. Tack för länken än engång!:Yeah: | 
| 
 1 bifogad(e) fil(er) En nattbild från hamnen som just nu håller på att växa fram i mitt ruttbygge. | 
| 
 2 bifogad(e) fil(er) Snyggt:tumupp:. två vårbilder från mig. | 
| 
 Riktigt snyggt Fredrik, jag hoppas verkligen att det blir släpp på dina rutter :) | 
| 
 1 bifogad(e) fil(er) | 
| 
 1 bifogad(e) fil(er) En aftonbild från en stad med tillhörande station som jag bygger på för närvarande i mitt ruttbygge. | 
| 
 4 bifogad(e) fil(er) Mycket snyggt:tumupp:. Lägger upp fyra bilder på en ny rutt som jag har hållt på med i någon vecka. Har inte hunnit långt. | 
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:38. |