|  | 
| 
 Megabra:tumupp: :tumupp:  Flotte bilder:tumupp: :) Mvh lukas | 
| 
 Volvobilar i vagnarna... 1 bifogad(e) fil(er) Hej! Jag på skoj körde AM-biltransporttåg med 40 långa vagnar. C:a en km lång. Jag fick dela tåget på plats. :) Spåren ligger i Volvos industriområde. Hisingen. | 
| 
 Bilder mellan Dalskog till Dals Rostock 3 bifogad(e) fil(er) Hej! Nu uppdaterar jag rutten och det håller jag på fortfarande p.g.a. svåra terrängområden. Visar nu tre bilder i vintertid. | 
| 
 Kjempe bra jeg blir bare mer og mer forbusa har ikke et ord:p  och du tokk ut all luft jeg hadde dette er kjempe bra:tumupp: :tumupp: MVH Remy | 
| 
 Hej Det var verkligen fina bilder, dessutom passar de ju in på den årstiden som snart kommer/kommit.:) MVH Kenneth | 
| 
 Dette ser helt topp ut. Gleder meg til den er klar.:D :D | 
| 
 Framme vid Dals Rostock 2 bifogad(e) fil(er) Hej! Det är roligt med minatyrstation som finns i verkligehten. Den första bilden håller Micke 321 på med minatyrstationshuset. Den andra är verkliga bilden. | 
| 
 Meget bra Totte.:D :D | 
| 
 Vad verkligt det ser ut, jag känner nästan igen mig! :D  Stå på dig Totte, ditt underbara arbete är fantastiskt roligt att se. Leve MSTS! | 
| 
 Snyggt, kul med verklighets baserade saker:D | 
| 
 This looks really good. i love the winter scenes. any deadline when you will be finished? Thank you for such inspirational work :) | 
| 
 Citat: 
 Sier det samme : Megabra:tumupp: | 
| 
 Ser bra ut.  Hur lång är den kompletta sträckan egentligen?! | 
| 
 Tack för trevliga komentarer! Hela sträckan Oslo till Göteborg är c:a 35 mil. Det är minst c:a 13 mil kvar att bygga landskap. :) | 
| 
 Status... 1 bifogad(e) fil(er) Det är 14 km har jag byggt senast. | 
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:40. |