![]() |
1 bifogad(e) fil(er)
här kör jag ett X1 tåg i vinter till Karlfors på rutten KMJ 4 Bifogad fil 49320
|
Härligt Fargus fortsätt så! :Yeah:
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
En gång i tiden hade de en idyllisk liten stuga och lugn och ro.......
NU RUSAR TÅGEN FÖRBI VAREVIGA MINUT:grin: |
1 bifogad(e) fil(er)
här körde jag ES64U4 Taurus lok med 3 stycken Taurus lok bakom dom (även kallad Tjur loket) ända till slutspåren i Kvarndalen och är nu på väg mot Karlfors! den blåa och silvriga Taurus loken (en bakom också som ni ser på bilden fast ett annat nummerserie) används i Poland (tror jag) och den röda är för ÖBB (även den bakom den röda med, men målad)
Bifogad fil 49405 |
Citat:
MVH X2-lover :Yeah: :Yeah: |
Citat:
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Skulle inte ha något emot att befinna mig här istället för i kalla Sverige...:drool:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Insatståg mot Halden i eftermiddagsrusningen har stannat till I Ski.:)
|
Hej!
Va trevligt att du kör Thn_Light! Fin bild! |
et fint bilde men er det noe jeg skal legge fingeren på så er det at toget skal hovedsakelig går i fra spor 2 spor 3 er for lokaltoget mellom Skøyen og Ski men som sakt på msts så er det samma hvor toget stopper bare at den stopper på ved en perong
|
1 bifogad(e) fil(er)
Ja, det har jag märkt i Ski. Spår 1 och 2 ska egentligen vara huvudspår och spår 3 sidospår. Men det gör inte så mycket tycker jag.:)
Nu väntar jag in avgång vidare från Sarpsborg! |
1 bifogad(e) fil(er)
CargoNet El14 med godståg mot Kristiansand väntar på körsignal i Asker.
Hytten är från ryskt lok CHS2, men om man hade haft ATC panel och tagit bort det ryska säkerhetssystemet så tycker jag att den passar rätt bra.:) |
Open rails
1 bifogad(e) fil(er)
Jag tycker nog att Open Rails lyfter intrycket av MSTS rejält, framför allt så ser ju kontaktledningen vettig ut.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:58. |