![]() |
Ser snyggt ut...
Ser snyggt ut.. blir kul att se den färdig sen...
Har dessutom en liten fråga: Y3, "Kamelen".. är det något som finns i tankevärlden hos er konstruktörer av rullande material?... |
Citat:
|
Skulle du inte kunna ha en omröstning igen?
Undrar som X2, finns X21 i dina tankar? |
Ra är inget som finns i ditt intresse? Eller är det för modernt?:)
|
Hur går det med tåget?
Väntar ivrigt! :) |
Citat:
|
Dags för release?
Liksom för Y6 Generationen gäller samma betingelser för X9 Serien!
Se Y6 - tråden: http://www.e-buzz.se/forum/showpost....&postcount=228 |
Paprikatåget uppladdat till Download
Nu ligger även X9 på Download!
Diskussion HÄR!!! |
Super härligt lan, tack för detta. :tumme_upp:
|
Citat:
|
Citat:
Mitt minne var bra en gång, men jag har glömt när det var det! |
De där knapparna med öppna, stäng dörrar, öppnas de inte redan på station? Eller man kanske ska använda de på stationer utan passagerarstöd? Har sett att det finns på Y6 också, men har inte prövat hur det fungerar. Det finns även knappar eller rättare sagt spakar vid dörrarna, men de har väl ingen funktion än?:)
|
Posta Här!
Henrik påpekade i Downloadtråden att vissa kanppar och lampor inte fungerar i hytten, och det är helt rätt konstaterat! För att få detta att fungera behövs en skriptkunnig person, och sådana växer inte på trän minsann. En sak som inte fungerar är t.ex. vid uthopp ur A-hytt och inhopp i B-hytt, men detta beror väl på att det finns 2 mellanvagnar emellan? Men om man kör i X9A så fungerar hytten bra!
Ta det lungt Henrik, t.o.m. vår chefsAdmin Fredrik har postat i Downloadtråden (mycket positivt!), det är bara jag som blivit, halvdant, väldresserad av Svenolov, som försöker hålla ording i Downloadtråden, att inte posta annat än downloads där :oskyldig: |
Problem...
Bravo, Lennart!!!
Underbart arbete! Får dock upp missing kuid på nr <kuid:328014:1275> och jag får inga träffar på google... :vetej: |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:47. |