![]() |
Opps, blev tydligen dubbelpost.:visslar:
|
Citat:
|
Det kan ju vara smart med tanke på att det kanske finns en del som har långsammare uppkoppling också.:)
|
Kjempeflott at ruten er ferdig til Kr.sand!
Men veldig synd med nedlastningstrøbbelet da... Prøvde å laste ned fra banbyggarna.com, men filen var ca 80 MB, selv om siden sier VBSR4 er 442 MB. Prøv å legge ut ruta på www.activitysimulatorworld.com oppdelt i flere zip-filer. VBSR3 ligger visst der. Håper virkelig det løser seg. |
Nu finns den online på banbyggarna.se, det var strul med servern kontra dreamweaver.
|
Tyvärr vägrar rutten att fungera. Startar jag i till exempel Drammen funkar det, men i Kristiansand blir det svart och don´t send - meddelande under laddningen. Någon annan som har samma problem?:vetej:
|
Har också det problemet. Jag som ville köra min aktivitet mellan Kristiansand och Oslo :(
|
Citat:
|
Har lastet ned HELE VBSR4 (442 MB) på banbyggarna.com,
installert, kjørt fra Kristiansand og et stykke opp mot Nelaug. KJEMPEFLOTT! Den fungerer utmerket! Tok bilde av Hunsfoss-fabrikken på Vennesla og sendte til min tilkommende. Hennes far jobbet der i 30 år. Han døde for ca 3 uker siden. Hun syntes det var flott å se den svære skorsteinen. |
Konstigt att det funkade för dig...:vetej:
|
Ja väldigt konstigt. Det borde ju funka tycker man :vetej:
Det funkar nu för mig :) |
Citat:
|
Er det flere her som har lastet ruten ned på nytt og som ikke får den til å fungere ?
|
Citat:
|
Haha det vet jag inte men nåt var det iaf. ;)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:59. |