![]() |
Jag får betala själv. Den enda boten jag fått betald från min arbetsgivare, är en p-bot från när jag lossade mjölk och hade liften en aning in på en busshållplats. 350 spänn tror jag det gick lös på, så det var ju ändå ingenting...
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ok, nästa gång du bli stoppad av en polis Simon, dock inte trafikare men en vanlig skånsk polis. typ från Malmöområdet. Fråga ifall han heter Nicklas och möjligen kallar sig Nickcop och råkar vara admin på ett annat forum där jag råkar hänga. Om, småmobba han då för att han en gång i tiden, inte såvärst länge sedan, kört omkring i en skrotfärdig Volvo 340 haha. Varning, följderna kan dock bli betydligt värre än böter ;)
|
Citat:
Han kom ju inte undan ostraffat iaf... :rolleyes: |
Citat:
|
Citat:
|
Drog rakt över en sten uppe på berget idag och fick en rejäl skada i belaget på ena skidan :( Hoppas en skidverkstad kan fixa det...
|
Avgasröret är sönder på min fyrhjuling efter dagens åktur... :( Får se när jag har tid och fixa den.
|
Dson & Anton...Tänkt på att det är den 13'e idag? Kallas väl för otursdag. Då håller man sej inomhus :D:D . MVH. Ekan. PS. Hoppas ni kan laga grejorna.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag vaknade av att det snöade, och eftersom det var 6-7 minusgrader inatt när jag la mig var förhoppningarna höga. Men givetvis hade det blivit plusgrader, och nu slaskar det....
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:38. |