![]() |
Citat:
Sålänge du först tar backup på antingen en extern hårddisk, skiva eller usb-sticka, så är det inga problem att sen format C: och sen lägga in msts (och allt annat) igen. Allt kommer fungera med Win 7 (jag har inte hittat nått som inte fungerat än!), men vissa drivare kommer få bytas till 64-bit version. Nån nya dator behöver du knappast. Din dator är bra, det är bara ditt OS som behöver bytas ut! |
Citat:
|
Någon som upplevt att objekt och spår flyttar sig? Har en sträcka på ca 1 mil där stolparna hamnat på ojämna avstånd till varandra. Spåret har på vissa ställen blivit ojämnt så att det hoppar till i tåget. Upplever andra fel i samband med spårläggning också. Där jag tidigare svetsat dyker helt plötsligt stoppbockar upp.
Beror det här på någon bugg i spelet eller är min rutt korrupt? Det är ju inte så motiverande att bygga när man måste gå tillbaka och rätta till småsaker hela tiden. Ojämnheter i spåret är nästan omöjligt att fixa utan att lägga om spåret helt. Edit: Spelet är RW3. |
1 bifogad(e) fil(er)
Jag hämtade nya uppdaring av RC ver 3 och installerade via Ulitities steg för steg. part1, part2 osv.
Jag vet inte orsaken hur rutorna ser ut så enlig bilden. Har jag missa nå´t annat, eller? |
Det löstes nu! Tack vare länken.:Yeah:
|
bra repaint
:tumme_upp: |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Va nu då? Huset lyser skarpt, nå´t fel med nattextur. |
Hej!
Kan inte husets skapare fixa nattextur? ;) |
Hej!
Nu tar jag upp gammal tråd och ber om att få svar. Husets nattextur från tidigare inlägg är inte åtgärdat. Många husfönster lyser inte,:mad: svenska, danska och tyska husen. Konstigt i dagens utveckling. Se även http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=34635 MSTS som är gammal så lyser fönstren i alla hus. |
Citat:
Angående att många husfönster inte lyser.. Du kanske ska skriva ett brev till railsimulator.com och lägga fram problemet med dagens utveckling? :rolleyes: En annan variant skulle eventuellt möjligtvis kunna vara att ta kontakt med konstruktören av husen direkt. Han verkar ju inte fullföljt sina plikter verkar det som.. :D <hänger upp elaka hatten> :) |
Huskonstruktören läser väl den här tråden. Varför ska jag leta efter och söka och skriva direkt för?
Den här tråden är till för att hjälpa och förbättra RW, eller hur? |
Citat:
Citat:
Sen kanske jag är fel ute igen, men jag uppfattade nog TS om att tråden skulle handla om fel och buggar i programvaran inklusive dess banor och fordon. Dvs, det som levereras från Railsimulator.com. Nu pratar vi om gratis-objekt i detta fallet. Nåja, jag tror det löser sig så småningom. :Skvaller: |
Ja, nu har jag skrivit till Railwork Danmark och Facebook RailSimulator.com
Har använt Google översättning. Är dålig på andra språk. Få se vad ska hända framöver. |
Hej!
Jag fick svar av Erich: Det skal du nok ikke regne med at de gør http://www.railworks.dk/forum/Smileys/akyhne/smiley.gif |
5 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Är det kul att se på när man kör på kvällstid? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:59. |