![]() |
Bönan ser du någonsinne x2:an åka mellan Falun/Borlänge/Sthlm eller är det bara X55 och ICx nu?
|
Det har inte gått någon X2:a där de senaste 2-3 åren. Nu körs de flesta avgångarna med X55, alla Moratåg och några få tåg till Falun är dock fortfarande lokdragna och kommer antagligen att förbli så åtminstone de kommande 5 åren eller så. :)
|
Alla A/B/RB11 eller finns det tåg som har lite A/B 7 imellan till ex?
|
Det är blandat, men till stor del BlueX. Dessa förhatliga BFS9-vagnar rullar tyvärr fortfarande... :mad:
|
1 bifogad(e) fil(er)
En lite annorlunda "förbättring" av rutten! :drool:
Hittade skylten till vänster på trainsim.com (av en slump, jag svär!;)) och tänkte "varför inte?". Då var det väl lika bra att skojja till det lite och snickra ihop en egen också? :Fnissa: |
Snyggt BÖNAN!!!
|
HAHAHAHAHA!! FAN VA BALT!! :grin::grin::grin:
|
:tumme_upp::tumme_upp: Meget bra Bønan , likte reklamen særs godt :grin::grin:
|
Så ironiskt att du postade detta på sida 69 i forumet :Fnissa: :tumme_upp:
|
Också detta är en ren slump! :D
|
Om du bygger lilla biten inlandsbanan från Mora Strand till Orsa, är den en sån plakat vi kommet se vid slutet av spåret brevid ditt hus?^^ :tumupp:
|
Nja jag får det till 26 hur jag än räknar, Men 6 var rätt hehehe
|
Något kan jag då se till att fixa, dock syns inte mitt hus från Inlandsbanan. Tågen hörs men syns inte. :)
|
Tänka sig att spela multiplayer i Openrails på Stockholmsrutten,
Intercity, Upptåg, Regionaltåg, TiB, Pendeltågen, timmertåg.. allt på én och samma gång! På tal om Borlänge, Bönan bygger också lilla sträckan till Falun? :) |
Ja, absolut! :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:25. |