![]() |
Hej på er alla :)
Vi önskar er alla en god Tisdag natt, med hälsningar från Vännäs Snyggt. Är du på väg till Ånge i projektet snart? EDIT: Jag är ovan med forumet, ursäkta mig :) |
Hej på er alla! :)
@Atleten0 - I dagsläget jobbar vi mellan Vännäs och Boden samt mellan Hällnäs Lycksele. Vi tar fram nya texturer, byggnader, lägger spår, bygger städer, bygger natur med mera. Så i dagsläget jobbar vi inte i Ånge tyvärr. Det är dock planen vi kommer därtill. Ånge Station finns redan samt Ånge Bangård med alla sina spår och växlar. Jag ber om ursäkt för det sena svaret! |
Och samtidigt är vi klara med nästa preview! Det är altså en ögonblicksbild och inte färdigt. Sträckan är Vännäs till Tväråbäck i Västerbotten.
Vi hoppas ni är lika spända som vi :) Länk till Preview https://youtu.be/Eo-wOkVBq1E Nästa preview följer snart! |
Kul att bygget är igång igen. Fina bilder och film.
|
Hej på er alla! :)
Här följer nästa preview från sträckan genom övre Norrland, sträckan mellan Tväråbäck och Tvärålund https://www.youtube.com/watch?v=nvN6U9hCk4s Vi hoppas ni har en trevlig helg! :) |
Roligt att ni fortsätter bygga. Ser väldigt bra ut!
|
Kul att se att min gamla rutt lever vidare! Jag är inte inne här så ofta men det var kul att se bilder och video.
Jag var utlånad till Umeå i förra veckan och körde tåg 94 och 93 till Luleå och tillbaka. "Som tur var" blev vi 7 timmar försenade så jag fick köra hela stambanan i dagsljus, och måste säga att ni verkligen har fått till det bra mot hur linjen är i verkligheten. Mycket kurvor, varierande hastighet och en hel del backar, en del uppemot 17 promille och naturen stämmer också väldigt bra. Kul bana att köra helt klart, med en del nyare partier från 70, 80 och 90-talet där det är rakare och går lite fortare. :tumme_upp: Min enda kommentar är att det i verkligheten har varit betongslipers i många år. :) |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:41. |