![]() |
1 bifogad(e) fil(er)
Takker for tilbake meldingene.
Da begynner Stanghelle å ta for. |
Kjempeflott :tumme_upp: Ikke mange milene igjen til Bergen nå :tumme_upp:
|
Hej!
Så Stanghelle har två plattformar numera. Då jag byggde fanns bara en plattform. Bra byggd, Jan!:tumupp: |
Jag googlade och det ser ut som att stationen fick nya plattformar 2013. Innan dess bara en plattform.
Fint byggt Jan, ser fram emot rutten! :) |
Kjempefine bilder! :tumme_upp: :drool:
Bare en ting som er litt nifst er at planovergangen på Stanghelle er den mest utsatte for ulykker av alle på Bergensbanen, for utenom usikrede PLO. |
Citat:
Se her http://www.banenor.no/Jernbanen/Stas...S-/Stanghelle/ |
godt jobba
dette blir jo konge bra du er flink
kan vel ikke bruke de pathene som er til vbsr 7??? kunne laga en path fra bergen til drammen å en fra drammen mot stavanger/ kristiansand? uansett eg gleder meg som en unge til vi kan endeli rulle ut fra bergen mot oslo da er en av mine drømmer godt i oppfylelse du/dere gjør en helt dundrendes jobb å stå på, husk bedre sent å bra , en fort å ikke bra :-) :applad::applad::applad::applad: :tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp: :Yeah::Yeah::Yeah: |
Hej Jan!
Fina bilder och det ska bli kul att köra Oslo - Bergen när det blir klart. Ta den tid du behöver för bli klar med rutten. Hälsar Anders |
Citat:
Då tror jag kan ändra Stanghelle till dubbla plattformar. En fråga till dig, kommer du att bygga mer efter Bergensbanen? Om inte, kanske kan du börja med TS2017? |
Citat:
|
Hoppas vi får ha kvar dig i OpenRails, Jan. Vi behöver fler duktiga byggare! :)
|
3 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Her er noen bilder fra innkjør til Vaksdal St mot Bergen. |
:tumme_upp::tumme_upp: Megabra , :tumme_upp:
|
Ser veldig bra ut :applad:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Da er sporene lagt frem til Arna St 10km fra Bergen.
|
Bra jobbat!
|
Fantastisk! Bare et steinkast unna Bergen nå;)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Så ser Bergen ut i min rutt Bergensbanen.
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Er det noen som vet om en bro lik denne.
Det er Osterøybrua rett føre Arna Lengste spenn er 595m. |
Citat:
Osterøybrua har jag pysslat ihop i olika delar till. http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...=35239&page=10 |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej.
Vilken rutteditor använder Du? Är rutten avsedd för MSTS eller OR? Bron blir ju ganska polytung... . |
2 bifogad(e) fil(er)
595 m vägbana...
Bygger tillfartsvägar nästa helg! Hela bron blir i fyra delar som sätts ihop med route editorn. . |
Citat:
|
3 bifogad(e) fil(er)
Da begynner Arna og ta form.
|
Suverene detaljer! Veldig gjenkjennelig. Stå på videre!:tumupp:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej.
En byggbild av Osterøybrua. Tror jag hinner göra klart i helgen... . |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej.
-Ja så här blev bron... Leverans enligt ök!! Hallo. -Yes, this is the end result. Delivery as agreement. *** Hädanefter kommer jag att göra inlägg på både svenska och engelska med hänsyn till våra utländska besökare... *** *** Henceforth, I will be posting in both Swedish and English with respect to our foreign visitors ... *** . |
Kjempefin bro , helt lik originalen :tumme_upp:
Jeg ser virkelig frem til å kjøre vosselokalen :grin::grin: |
1 bifogad(e) fil(er)
Her er et bilde av brua der den skal stå.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Her er et bilde av brua der den skal stå.
|
Dere er flinke! Ser veldig bra ut :tumme_upp: :applad:
|
Mycket bra jobbat.
|
3 bifogad(e) fil(er)
Da begynner det å hjelpe med byggingen av Bergen.
Her er noen bilder når lokalen kjører inn på Bergen spor 2. |
:tumme_upp::tumme_upp:
Megabra , svært godt jobbet :tumme_upp::tumme_upp: Gleder meg veldig :grin: |
kult
steikje bra jobba dette blir veldig gøyt
en litt forsinka julegave til alle som erlsker å kjøre på vbsr å eg gleder meg veldig dette ska bli gøyt, har drømt om det å rulle ut fra bergen mot oslo :-) stilige bilder å som alltid du er mega flink å lage ruter, stå på videre du gjør en kanon bra jobb :tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp: :applad::applad::applad: :Yeah::Yeah: |
Ser mycket bra ut! :tumme_upp:
|
Imponerende! Da var endestasjonen nådd. Har du noen tanker om utgivelsesdato eller er det fortsatt mye som gjenstår? :)
|
Hej Jan.
Håller med ovanstående talare. Snygga bilder och bra jobbat. _D Lycka till med ruttbygget. Mvh. Bengt |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:41. |