![]() |
Citat:
|
Är ju mycket tunnlar och djupa skärningar fram dit, så det har gått fort. Har inte kollat på spårljud än, men ska testa lite vid tillfälle...:)
|
Har testat rutten nu, men av någon anledning hänger det sig för mig strax före Årstaberg. Något förslag? :vetej:
|
Startar du vid centralen? Har du prövat olika tåg? Får du felmeddelande?:)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Startar du tåget Sthlm C längs till vänster? Den path är okej för mig. |
5 bifogad(e) fil(er)
Här är lite blandat från Grödingebanan. Tullinge Flygplats är med också. Den är stängd nu, va?:) Marktexturerna är fortfarande grönt gräs, det går inte att spara efter att jag har ändrat. Får bara felmeddelande om att RE inte kan spara.:vetej:
|
Hej!
Bra byggt! Va konstigt att du inte får marktexturer utbytta. Du använder förstås F7 och markerar och väljer texturen med siffertangent? |
Ja texturen kommer upp som den ska, men när jag ska spara, blir det felmeddelande. Tack iaf.:)
|
Citat:
|
Har prövat många olika och samma fel ändå... Har varit så ända sen jag började på rutten, så jag tror inte direkt att det är något fel på den.:vetej:
|
Hej!
Ta backup på din rutt först. Öppnna RR och fliken TsUtils. Klicka Check Integrity of Route. Pröva så, kanske får du se felrapporter. Lycka till! |
Här har man inte fått uppdatering på ett tag...Hur går det?
|
Har ju varit bortrest ett par dar, så jag har inte kunnat bygga nå´t. Dessutom har jag problem med MSTS så att inte Editors & Tools går att öppna.
|
Ok. Den där editors & tools kan vara en störig sak...
|
Oj!
Pröva flytta bort din rutt från Routes-mappen och testa RE. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:25. |