![]() |
Citat:
|
woho!! :eek: :D :D då blir det nog århundradets tåg ;)
|
Blir det en foto eller 3d hytt... ??
|
Regina
Hej!
Hur långt har ni kommit med Reginan? Längtar efter att köra denna! Hälsar Ante |
Jag åkte med x-tåget idag och såg att dom hade satt dit en mellanvagn. Är det något av era modeller som har det?
|
Sist när jag åkte med X-tåget kom det nåt blått tåg. Alltså den var blå där normala X-tåg röda. Ska alla x-tåg bli röda?
|
Hur går det med det fina Tåget???
|
Det går inte framåt.... HAr jobbat för mycket i sommar. Men ska försöka få klart det nu framöver.
|
Micke: Om du inte har tid eller lust att slutföra, kan du inte släppa det som beta? Många har väntat länge på detta tåg och det är mer än en beta i senaste versionen jag fick testa åt dig!
Om du inte vill släppa det som beta, så respekterar jag självklart ditt beslut. Det var bara en tanke får min sida... |
router
kan i hjælpe mig med at finde kjm3.0 hvor er den
mvh clausma |
Citat:
Men du får ju göra som du vill |
Citat:
|
Vi får se framöver vad som händer med tåget... Jag ska gå igenom filerna och kolla vad som behöver göras.... Börjar göra klart en version och sen får vi se... Det är inte bara jag som är inblandad i detta projekt.. Så jag kan inte lova att det släpps en beta innan version1 släpps.
|
Skulle du kunna visa nån bild på hur hytten ser ut???
|
tak for hjælpen
jeg siger mange tak for hjælpen det var en stor hjælp da jeg kan lide at køre svenske toge og ruter bliv ved at komme med nye toge og ruter.
mvh clausma |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:55. |