![]() |
Citat:
Min åsikt är att det inte är jordens undergång att sova i samma säng som sin far ;) |
Citat:
|
Jag tror inte att jag kan hålla med er så lite som nu... Sol och värme skulle vara underbart nu, den här jäkla svensksommaren har inte bidragit med mycket. :(
|
I Göteborg har det ösregnat hela eftermiddagen/kvällen. Bra avslutning på "semestern"... :(
|
Bönan, finns en anledning till namnet Blöteborg ;) :p
Ska sluta varje dag 16:30 på min nya skola. Bussen går 16:27... Sen kommer bussen till en hållplats min buss går ifrån... 1 min efter bussen hem går. Nåja, ska väl funka :) (Edit; inlägg 241700 på forumet :p) |
Regn, noll vind och 15 grader varmt. Detta ska man tävla i (segling)...:rolleyes:
|
Citat:
|
Citat:
Linjen är Fordon och Transport. Men det är ett klassschema, så det kanske inte stämmer alls. Vi skulle få personliga "snart" sa dem. |
Jag slutar 16.10 på fredagar. Inte så väldigt roligt.
|
Skolan börjar om 1h och 18 minuter.:(
|
Gymnasiet nu då. Känns ju rent av försatligt. Jaja, är väl bara bita ihop och ta skiten.
|
Tack och lov har vi Orsabor 1 dag extra, börjar imorgon... :o
|
Har varit i skolan nu, och gissa vad det stod som destination på alla bussar i stan (som jag såg).
Klar för trafik, Ej i trafik eller inget alls. Men de gick i trafik ändå. Har SL tagit semester eller vad är det fråga om? :D:) |
jag ska börja skolan imorgon :Yeah:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:13. |