![]() |
Citat:
|
Citat:
det er en pakke jeg har betalt for og lokket ligger lenger nede på sidne som bonus matriel og jeg anbefaler å kjøpe dne lok pakken med mye bra damp og el lok samt noe diesel følger med engelske og tyske lok |
2 bifogad(e) fil(er)
|
Citat:
Jag har redan svarat enligt #824. |
4 bifogad(e) fil(er)
Citat:
http://www.jernbane.net/bo/subpage.php?s=0&id=98018 bilde 1 185 620-2 formen er mer buet en på orginalen Bilde 2 119 003 som msts versjon bilde 3 cab på 185 620-2 bilde 4 cab på 119 003 msts versjon som sakt Sondre_105 får velge hvilken versjon han laster ned/kjøper den du linker til er greit å bruke vis man ikke likker å kjøpe tog eller ruter brukte den du linket til veldig lenge før jeg fikk den jheg har nå |
Takker for godt utfyllende svar! Får se om jeg kjøper det toget som du har Remy. Det så veldig bra ut! :)
|
De tågen som är köpta, var vänligt inte använda dem till aktivitet om ni släpper ut till forumet. Annars blir man tvungen att köpa dem.
|
Man kan jo ha begge maskinene vis man vil vis jeg skulle lastet ned aktivitet som har den maskinen som du linjet til så ville jeg ha innstalet den men jeg kjører nesten ikke akt pga min maskin ikke klarer det
|
Hei bønan :)
Hva heter sporljudsfilene som du bruker på Gardermobanen ? |
Om du öppnar ttype-filen i VBSR så finns det en rad som heter "concrete supported", se vad det står för filnamn på den raden.:)
|
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Her er en enkel aktivitet Oslo S-Gardermoen med flytoget. Det er en del motgående trafikk-
Og en intro aktivitet. Her kjører PC'n selv |
hei
eg tenkte å prøve de aktivitetene, når eg laster de ned så er da bare en apk fil, når eg trykke på de så står det failed to load. eg trur eg husker da er noe som heter apk fix men eg finner det ikke igjen
å hvilken matriel må man ha for å kjøre de aktivitetene |
TSunpackfix från train-sim.com behövs.:)
|
Citat:
Intro aktiviteten kjører under Introduksjon. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:32. |