![]() |
Hehe, nog har man hört att det känns som att flyga fram, när man snackar om höghastighetståg, men det här...:D:D:D.
|
|
Citat:
|
Ersättningståg...
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Nu när Ekan visade norskt tåg för Trainz, vill jag även också visa. EL18 med vagnar ersätter BM73 och kämpar mot snöstormen. |
2 bifogad(e) fil(er)
Två bilder från Philadelphia 30th street station. Två Acela Express står inne på bild ett och på bild två har "The Pennsylvanian" ljust ankommit från Pittsburgh och inväntar elloket som ska ta över för resten av resan mot New York.:)
|
Och så i Italien...
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag laddade hem Italia28 och skulle köra ETR500-FR från Napoli till Roma på hög hastighetbana (300km/t). |
Trevlig rutt och tåg, och tåget har både fin hytt och välgjorda ljud!:)
|
God Jul
1 bifogad(e) fil(er)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Önskar också god (h)jul till er alla! :D Länge leve MSTS. :)
(Anledningen till att jag tog denna dåliga reprisbild är för att MSTS inte fungerar som det ska just nu i jultider. :rolleyes:) |
|
Citat:
Trevliga jul-bilder, allihopa :) Å Go' (h)jul på er själv, alla MSTS:are :). |
God jul!
1 bifogad(e) fil(er)
Bifogad fil 39014
________________________________ |
1 bifogad(e) fil(er)
InterCitytåg dånar fram genom Tyskland på sin väg från Berlin till Hannover en vacker sommareftermiddag.:)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Expresståg 170 från London till Norwich rullar in på Diss station samtidigt som ett sydgående expresståg kommer in norrifrån. Loket är Class 90.:)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:15. |