![]() |
Hehe....ja jag såg att jag missat det på övergången på bilden, men det är åtgärdat nu...
mvh |
Herre j*vlar! Det där är tveklöst den mest realistiska och snyggaste rutt jag sett någonsin! Du har lyckats fånga en helsvensk miljö.
Hoppas att man kan ladda ner allt i ett paket. Rutt och objekt. Jag är på tok för lat för att leta runt över hela internet för att hitta allt som behövs. :D Keep the good work up! :tumupp: |
Citat:
mvh |
snyggt jobbat :tumupp:
|
3 bifogad(e) fil(er)
Här är två bilder från den oelektrifierade äldre bandelen i Sydostbanan-rutten med en sth på 90km/h. En del hastighetsnedsättningar förekommer i de snäva kurvor då banan slingrar sig genom landskapet runt kullar och byar. Bilderna är tagna några km söder om Lundbyholm (se kartan som visas tidigare i denna tråd)
Sista bilden visar den elektrifierade bansträckningen väster om Lundbyholm... |
2 bifogad(e) fil(er)
Slänger även upp två bilder som lokföraren i T43:an tog genom fönstret i förarhytten på väg från Lundbyholm med avgång 50min efter y6:an på bilderna innan :)
1. På väg in i 75-kurvan. 2. Tåget passerar en 90-tavla. (Godstågens största tillåtna hastighet är dock begränsad till 50km/h pga det gamla spåret). :rolleyes: |
Ja, där ligger man ju i lä. :eek:
Otroligt snygga bilder! Det känns som om du lyckats fånga den svenska naturen runt våra spår på pricken. Mina byggen blir alltid lite för "perfekta", men du har verkligen fått till det där vildvuxna. Mer bilder tack. :) mvh .... Mats |
Kan bara säga: Det är en j*k*a fin bana du bygger:).
|
Tack tack :) Ja jag ska bygga vidare och lägga upp mer så fort jag får tid.
Är det någon som har bra koll på om det finns bra objects som typ älgtorn, radiomaster mm? Är ute efter fler saker som man kan hitta i naturen. Det verkar ju finnas en mast med i TRS 2006, men den ser ju inget vidare svensk ut. mvh |
Verkligen snyggt snyggt:tumupp:
|
Helt suveränt!! kan väl inte bli så himla mkt bättre... Keep on working!
|
2 bifogad(e) fil(er)
Även fast regnet öste ner och att klockan inte var mer än fyra på morgonen kunde ändå inte Roffe låta bli att promenera bort till järnvägen som passerar genom byn och plåta ett par bilder då morgontåget passerar förbi med gods :rolleyes:
|
Får inte fram ett enda ord om ditt bygge,det är så j*kla fint asså.
Gillar den första bilden. |
Usch, när man ser klassen på era byggen här på forumet kan man lika gärna slänga datorn i väggen. :eek: Ligger ljusår ifrån era talanger.
SNYGGT som tusan hauguth. :tumupp: :tumupp: :tumupp: :tumupp: :tumupp: Hoppas du släpper banan någon dag i framtiden. |
Citat:
Man tappar liksom själv sugen att bygga. När man ser vad Hauguth, Alex och MatsH visar upp i bildväg. Om man bara kom hälften i närheten av detta, skulle jag vara glad. Man får hoppas och förlita sig på, att deras rutter kommer till nedladdning så småningom. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:18. |