![]() |
Citat:
|
Citat:
Prövade dock att hälla i en manlig shot kemetyl i huvudledningen en gång. Även om det kanske inte blev bra så vart det ändå förvånansvärt mycket bättre :) |
Om man åker bussen hem där en mor och ett barn som inte riktigt kan sitta still sitter (på vanliga platser, där barnet är närmast fönstret)..
Så helt plötsligt får barnet nått sykbryt och trycker på stoppknappen sjuttioelva gånger så inte bussen kan åka från hållplatsen. Mamman måste ju uppmärksamma att barnet plingar konstant. Först när jag bett mamman be barnet sluta sluta skitungen.. Jag börjar mer och mer fundera på att rösta på SD i nästa val, så kanske det händer nått i Sverige som gynnar landet.. |
Citat:
|
Citat:
|
Har ominstallerat datorn, men ljudkort och riktiga internetuppkopplingen vägrar funka. Får köra trådlöst internet tills vidare.:(
|
Snöröjningen i Stockholm är nog det sämsta jag sett!
|
Svenska i skolan = Jätte tråkigt :(
|
Citat:
|
Citat:
Fast det kanske är nödvändigt fast roligt är det inte :) :( |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag måste gnälla av mig lite över en händelse.
I förrgår hade jag ett snabbtåg mot Ormsta som bara stannar på fyra stationer, en av hållplatserna som man passerar är Tibble där det finns en bomförsedd plattformsövergång i norra änden. Allt ser bra ut vid passagen, men när jag har halva perrongen kvar så ser jag en tant krypa under ena bommen och gå över spåret. Jag hänger mig på tyfonen och nödbromsar, tanten kastar sig bort från spåret och halvsekunden senare passerar jag med knappt sänkt hastighet. Folk är inte kloka... Hoppas att hon fattade hur nära döden hon var och att hon lärde sig något. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:18. |