![]() |
4 bifogad(e) fil(er)
Kan bidra med ett par bilder ifrån min lilla bana:)
|
Snyggt :) alltid kul med bilder här i tråden
|
1 bifogad(e) fil(er)
Snygga bilder Hammarn och vågen! :)
_____________________ Tomt timmertåg en bit utanför Slagnäs på Inlandsbanan ;) |
Otroligt snyggt "rely"!
Har du någon liten aning om tidsplan när vi andra kan få provköra ditt bygge? Ja, otålig jag ;-) Lycka till! |
tjusigt rely ser fram emot din bana :tumme_upp:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Bygget går framåt men sakta :) Men blev i 200m klar järnväg och en ny liten station
|
4 bifogad(e) fil(er)
Tack för vänliga ord!
Och vad gäller tidsplan så kan jag inte svara på det just nu. ;) Super snyggt Hammarn! ________________ På tillbakavägen så fick 221 hjälp av sitt syskon 222 :D |
4 bifogad(e) fil(er)
då får jag köra t43 jag med då :) Dock inte lika skitfin som rely's :grin:
|
6 bifogad(e) fil(er)
Kanonbilder ALLIHOPA :).
Två av dagens många enhetståg, Hectorrail med "soptåget" och Railcare's containertåg. |
ur snyggt som vanligt ekan :tumme_upp:
|
4 bifogad(e) fil(er)
Super snyggt Hammarn och Ekan!
___________________ Fd SJ T43 230 har blivit uppköpt av Inlandsbanan, dock så har dom inte hunnit byta logga på det än och det har stått och väntat på ny ägare i ett par år, därav den lite vissna SJ loggan :D (Kan tillägga att 230 tillhör STAB i verkligheten) ;) |
2 bifogad(e) fil(er)
Fantastiskt tjusigt från er allihop! Här kommer två bilder från Bensland. Det är kanske lite Off Topic då det inte syns några tåg, men jag blev så stolt över att jag lyckats fila lite på ett objekt och fått in mig själv. Objektet är gjort av "davesnow" och heter "Double Billboard". Har inte bett om tillstånd än för jag tänker bara ha den på min egen bana, så länge.
Hälsningar |
Benkegbg man ser ju inte landskapet pga valskylten, så länge han skräpar ner omgivningen med kolossalskyltar och förfular landskapet kommer jag inte rösta på honom som president.
Kul skylt och tjusigt landskap, det lilla man ser. Stickanw |
Citat:
May I ask you where I can find those container wagons and locos. Herlev :tumme_upp: |
4 bifogad(e) fil(er)
Du kan räkna med min röst mr President! Mer tåg åt folket! :D
________________ Fyller på med lite bilder från inlandsbanan :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:27. |