![]() |
Citat:
Kjæresten min mener det er mitt beste verk.... |
Hei bønan :)
Jeg bare lurer på om du har lagt inn lydfiler på strekningen Oslo S - Eidsvoll på vbsr 5 ? |
Japp, det har jag!:)
|
Citat:
Håper den snart er på plass hos banbyggarna til download :tumme_upp: |
Citat:
|
Hej.
http://www.trainsim.com/ VBSR5 finnes till Download nu på ovanstående länk. Ladda ner nu,Jiiiipppiii. Ett stort leende smileys Mvh. Traingoal |
Citat:
4 Hours 59 minutes.. 4 Hours 58 minutes.. :applad: Kaffe någon?^^ Jag flytter inte på mig! :grin: |
lippi
mange som trudde den kom på banbyggarna, eg laster den ned no men det tar noen timer, 5 timer står det at det tar, 29,5 kb per sekund, men husker det tar tid fra trainsim, men det kan henda å får ruten er jo stor, 543 mb tar tid det med trådløst nett
men eg gler meg veldig til å få ruten i gang, rulle ut ra gardermoen mot oslo i flytog å kjøre region tog fra oslo s til stavanger, ser frem til mange koselige timer med tigsim på vbsr 5 :tumme_upp: :applad::applad::applad: |
Train-sim.com sätter en högsta nedladdningshastighet till 30 kb/sek om man inte betalar för sig. För er som tycker att det går för sakta så kommer rutten förhoppningsvis upp på Banbyggarna med snabb nedladdning inom kort. :)
|
Micke321 lovet å ha den klar på Banebyggarna idag. Så vi for håpe han får det til.
|
Citat:
|
Citat:
I skrivende stund har jeg den om 2 minutter. Med medlemskap får man raske nedlastninger. Hører fra meg! |
Funderar också på att skaffa det, finns mycket där jag aldrig har orkat ladda ner. Har betalat på Uktrainsim, där får man bara 5 kb/sek som gratisanvändare, dessutom har dom detta eländiga kösystem...:rolleyes:
|
Ja, nå har jeg kjørt fra Lillestrøm til Oslo S, og jeg gir absolutt godkjent!
En ting må vel være at bilbruene over sporene på Oslo S forsvant. Kjøringa gikk knirkefritt ellers, til og med ved Alnabru med mulig problem med mange objekter. Mange takk til Jan og bönan! Hilsen en ekte lillestrømling! |
Citat:
Kanskje jeg kan kjøre nattog Oslo S -Eidsvoll i kveld:) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:09. |