![]() |
Citat:
|
Ja, man får väl försöka, eller vänta på att min pappa (som kan tyska) kan hjälp mig:rolleyes:
|
Jahapp, självmordsbombare sprängde sig själv till döds nyss. TT fick ett mejl med terrorliknande propaganda med uppmaningen att slå till mot Sverige ca 10 min innan sprängdådet. Turligt nog sprängde självmordsbombaren enbart sig själv och ingen annan men man kan ju undra vad som hade hänt om denne befunnit sig på Drottninggatan och om hans 5 andra rörbomber detonerat med...obehagligt värre!
|
Ja det va jävligt tur att ingen dog förutom han som sprängde sig själv. Men man kan inte vara så säker att det inte händer något mer. Eftersom det är juletid och många åker in till stan för att handla julklappar då är det väl perfekt för sprängningar. Fy fan vilken tur att bara en bomb detonerade skulle de andra ha detonerat så skulle man inte vetat hur illa det hade slutat. :(
Man får ett obehag när sånt här händer åker ju tunnelbana till skolan. Och där är det mycket folk tänk om det händer något där. Ush deta kan ju även varit det enda men man ska veta att det kan hända igen men det hoppas vi inte. Ja nu lär väl säker heten öka i stan. |
Tack och lov att min bror och mamma klarade sig, de var i området när det hände! Tack gode gud också att ingen annan dog! :ber:
|
Jag tappade precis bort 1080 kr på bussen:oskyldig::Fnissa:
|
Citat:
1. Varför går du omkring med tusen spänn på dig? 2. Hur lyckades du tappa bort dem? |
Har tappat busskortet. Lite småsurt eftersom det var ett årskort värt drygt 7000:-... Visst, det är bara två veckor kvar på det och jag åker mest bil, men ändå. ;) Det är förlustanmält och ett nytt är på väg.
|
Ligger sjuk såhär inför jul. Feber med kallsvettningar och rethosta och huvudvärk och rena storforsen ur näsan. Har också ordentliga sovstörningar så jag får inte den sömn jag behöver för att bli frisk. Dricker hinkvis med vatten och ploppar i mej en Alvedon då och då men man blir ändå inte bra. Nej att vara sjuk suger.
http://a.deviantart.net/avatars/w/h/...dffffplz.png?1 Men för FFFF |
Hej!
Jag är också förkyld sedan tre veckor med hosta. Jättejobbigt! Jag blir fort trött för att kunna bygga min rutt. Jättetrögt. Samtigt har vi mycket att göra inom familjen. Barnbarnen smittar oss hela tiden med starka bakterier och virus. Blää!! |
Otrevlig att va sjuk! Jag är lite rädd att åka på ögoninflammation eftersom en kompis har det och flera andra har blivit smittade...:(
|
Av någon anledning har min profil på Bad Company 2 fullständigt nollställts. Jag har blivit av med alla grejjor jag hade låst upp, är åter Private 1 och har noll poäng!:mad::mad::mad: Nu återgår jag till Battlefield 1942 om jag känner för att spela den typen av spel:Yeah::Yeah::Yeah:
|
Idag hittade jag Trafiknostalgiska förlagets försäljningsstånd på Centralen och köpte en bok åt mina föräldrar i julklapp. När jag hade betalat och fått boken i en påse så hittade jag ytterligare en bok som jag köpte. När jag hade betalat den så skyndade jag iväg till pendeln med kassen som endast den första boken låg i... Väl hemma skulle jag slå in böckerna och upptäcker att den ena ligger kvar hos försäljaren. Lite småsurt, men tack och lov så rörde det sig bara om 150 kronor.
|
Min pappas kompis dog igår det känns tungt att se pappa ledsen. :(
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:02. |