Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Trainz - Allmänt om Trainz (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Mina svenska Ånglok! (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=31074)

korvtiger 2011-11-27 09:22

Varianter på målningar och märkningar håller Ekan som sagt på med, men när de kommer får du fråga honom. :)

ekankal 2011-11-27 19:08

Citat:

Ursprungligen postat av rely (Inlägg 250039)
Förlåt om denna fråga tas som irritenade men kommer SB även i den linjerade versionen? Eller är detta kanske något som jag bör fråga Ekan? ;) Ignorera bara detta inlägg om du finner det irriterande som sagt.

Precis som Korven säger, så håller jag på med att måla varianter på Lennarts alla!!?? ånglok.
Så din önskan kommer att gå i uppfyllelse, men precis som för dej, så är det mycket annat som upptar min tid just nu (mycke' jobb, mm.), men med lite tur, så kanske tomten har nått' roligt i säcken i år för dom som gillar ånglok bl.a. ;):).

rely 2011-11-27 22:01

Citat:

Ursprungligen postat av ekankal (Inlägg 250101)
Precis som Korven säger, så håller jag på med att måla varianter på Lennarts alla!!?? ånglok.
Så din önskan kommer att gå i uppfyllelse, men precis som för dej, så är det mycket annat som upptar min tid just nu (mycke' jobb, mm.), men med lite tur, så kanske tomten har nått' roligt i säcken i år för dom som gillar ånglok bl.a. ;):).

Jag förstår precis vad du menar. Jag syftade inte på när dom skulle komma utan mer om det ens fanns en tanke på det. Och nu vet jag att det gör det och det tackar jag för! Du behöver inte känna någon stress över att du måste göra dom nu. Ta din tid och släpp dina texturer i din ordning och när du själv tycker att dom är färdiga. Tro mig vi kan vänta. För sedan när dom väl kommer så inser man att all väntan har varit värd det. Precis som med LAn's ånglok. All väntan var värd vartenda sekund måste jag säga. :)

gp3119 2011-12-17 10:09

När kommer B loket ut till download.

leoj 2011-12-17 11:35

Men för i helvete rent ut sagt..

Kan du inte fatta att du någongång ska hålla kakburken stängd och inte skriva sådant på forumet?
Grejer blir klara när de blir klara, det är personer som du som gör att man inte har någon ork att ibland slutföra saker..

Så snälla, kan du inte fatta att du INTE ska fråga något mer när saker blir klara!

gp3119 2011-12-31 09:51

Lan jag ber om ursekt till er alla som jag har fört er till att som jag har stessat er. Jag bara undrar När kommer B loket utt vilken Vecka och månad.

Bengan 2011-12-31 10:20

Citat:

Ursprungligen postat av gp3119 (Inlägg 252780)
Lan jag ber om ursekt till er alla som jag har fört er till att som jag har stessat er. Jag bara undrar När kommer B loket utt vilken Vecka och månad.

Någon gång, under 2014 = om lite mer än 2 år.

ekankal 2011-12-31 11:59

Citat:

Ursprungligen postat av gp3119 (Inlägg 252780)

Dett komer utt vecka 53, dän förtonde septober, tjögohyndraförton (dy hade glömmmt klockslagget) kl 25.64.76, på sekunden.

Kan du dra igen kakhålet nu, med idiotfrågor sen.

(Sorry Bengan, men jag hade fått lite inside information ;):D:D).

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:50.