![]() |
Citat:
Hör med LokKalle om du kan få "tjuva" det du behöver från dom texturerna, han brukar inte vara avig :). |
Citat:
He,he tyckte BK-målningen blev den värsta. ;) Ekankal: Jag ska höra med LokKalle |
2 bifogad(e) fil(er)
Ett nymålat BK-tåg, ser mycket bättre ut nu, enligt mig i alla fall.
(Har justerat färgerna.) :) Bifogad fil 37033 Bifogad fil 37034 |
Citat:
|
Citat:
|
Jag provade det blir bara samma riktning.
Synd att det inte går att vända tåget:( |
Citat:
|
Hej :)
Märkligt Jag kör med simpla kontroller och jag använder "S" till att byta körriktning", men tåget är lite "marigt" att köra, typ svårt att hålla hastigheten. Ofta drar det i väg med en himla "permitet", så man får trottla ner med "D" snabbt som ögat. När tåget väl stabiliserat sig, så går de mjukt och fint ;) Himla sköna ljud tycker jag EDIT CTRL + är det. Det måste väl vara i expertmode då, jag har aldrig använt CTRL + |
Citat:
S är att välja färdriktningen (framåt/bakåt), och CTRL + = att byta förarhytt (andra änden) :) |
2 bifogad(e) fil(er)
Y1 IBAB är klar för avgång! :grin:
|
:tumupp:
Storartat. |
Fina ommålningar! Kommer dom till download snart?
|
Citat:
Ja, det är tänkt så. Måste fråga Giavonni först bara, och så kanske det blir någon målning till. :) |
1 bifogad(e) fil(er)
Har ni något önskemål, eller en favoritfärgsättning på Y1 så kan ni gärna tipsa här i tråden så kanske jag gör den också. Sen är det tänkt att dessa ska komma till nedladdning, men jag ska först skicka ett meddelande till Giovanni.
Hoppas ni uppskattar målningarna! :) Så var även Y1 Östgötatrafik klar. Som ni ser är det en utgången målning. Har tänkt att göra Jönköpings lokaltrafik också. |
superbt
Hej
Som vanligt helt superflott :Yeah: Tänk om det på något finurligt sätt att få framrutorna att bli två !! Kanske det skulle gå att göra dom målade, utan någonn alpha eller hål i karossen Ni som bygger i 3D, har ni någon bra lösning? I MSTS vet jag att man kan lägga till typ last mm, detta vet Jonatan mer om ;) Men oavsett rutorna, så blir dom väldigt snygga "y1-or" :drool: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:21. |