![]() |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Jag förstår. Bifogar en blå/grön gångbro. Ev. kan du sätta flera sådanna bredvid varandra. Kommer från Jp1-rutten. Nu tog jag den bara från minnet, jag hoppas att det blev rätt, annars får du säga till. :) |
Tack så mycket, passar ju inte jätteperfekt men tills vidare så...;):)
|
Citat:
|
Ja vad bra, den blir perfekt! Kan jag ta den ur din rutt?:)
|
Det går väl bra. Tror den finns hos BB. "Danska färjor"
|
Ok, tack.:) Här är förhandstitt del 6, från Huddinge till Flemingsberg (utan övergång).:) Inte är det då verkligt, men min erfarenhet av Flemingsberg är att ha åkt förbi EN gång, i över 160 knyck...:rolleyes: Kommentarer är trevligt...:D
http://www.youtube.com/watch?v=Ctw2WGLLNPs |
Jag tycker det är mycket bra! Gillar också husen i Flemingsberg, de är mycket likt verkligheten.
Bygger du vidare till Södertälje c? :) |
Filmvisningen som jag såg är bra. Känner igen verkliga rutten. Vi har bott i Rönninge i ett par år.
|
Tack så mycket, blev kanske bättre än jag själv trodde...:grin: Husen finns på thetrain.de, har två paket med hyreshus, höghus och allt därimellan. Vet ej vad de hette, men de var långt upp i listan så de var nyligen släppta. Använder också Wase:s hus, de är också snygga!:) Nu är nästa steg Grödingebanan mot Södertälje, har faktiskt redan byggt någon km. Kommer nog att gå relativt snabbt att bygga, då den i stor del går i tunnel eller bergsskärning.:)
|
Citat:
|
Nej, blir stambanan blir det till att börja med. Kanske bygger gamla linjeni i framtiden.:) Men den har jag ALDRIG åkt, nya linjen har jag iaf åkt en gång...:rolleyes:
By the way, ska ner till Stockholm nästa helg på klassresa och ska se om jag kan smita iväg någon timme och ta pendeln ner till Södertälje och fota lite...:) EDIT: Ska bara säga att jag har en väldigt tidig BETA av rutten på G så ni kan kolla runt lite. Kommer att vara uppe på trainsim.com inom några dagar! |
Nu finns en VÄLDIGT TIDIG BETA att ladda ner. Alla kommentarer & kritik tas tacksamt emot!:)
http://www.trainsim.com/kdl.php?fid=25776 |
1 bifogad(e) fil(er)
En bild från Flemingsberg, med övergång. Pelarna var tyvärr lite för smala, och är nog för nära spåret. Men det gick inte att få till bättre.:vetej:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag får inte rutten att fungera. Har kört batfilen två gånger. Många filer saknas såg jag. |
Förslag till dig: Kör Route Riter och klicka Compact Route. Då behöver man inte så många filer till download och slipper batfilen.
Obs! Gör backup innan! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:20. |