![]() |
Citat:
Detta ska vi fixa just nu är detta i Rutten där du bara kan köra spårvagnar och tåg endast till Mölndal, men perrongerna ska förlängas, enligt verklighetsbaserade mått.. :) |
Citat:
oops glömde nämna det men jag håller på med ett nytt bygge samtidigt som jag fixar nya vagnar till projekt Göteborg medan Markus bygger i Göteborg, så denna kommer endast att fungera på de som har den senaste Trainz 2009 Builden + Treez & Classic Carbon City. Däremot håller jag just nu på med m32 nr 415 som har reklam som nästan är klar. Citat:
|
Ej vilse ledande!
Markus: Bygger Projekt Göteborgs rutten : Göteborg City- Sommar
Just nu, för den krävs senaste Trainz2009 builden och en massa freeware föremål ( att beställa skivan med alla material rekommenderas, PT GBGs rutt på Skiva asså) Beräknad bygg tid: Ej bestämd men början/ mitten på sommarn ska några av de fösta versionerna komma ut. En massa olika som : Special anpassade rutter för Bärbara datorer, special rutter där man köra allt som: Spårvagn, tåg, Buss, Båt och Helikopter. Gampa : Bygger PT GBG : TramCity som är en fantasirutt för spårvagnar, för den krävs att du har Treez och CCC. |
Uppdatering om bygget via bilder
1 bifogad(e) fil(er)
HEJ! Idag blev nästan Majornas Vagnhall helt fulländad, vi kör en kanske roligare metod att visa me bilder hur bygget går istället för att skriva det. Under onsdagen växer Vagn hallen klart och 3ans väg börjar närma sig Marklandsgatan nu.
|
Riktigt snyggt :)
Var hittade du stallet, med portarna? |
Hej, vart jag hittade den har jag inte en aning om men jag vet att den heter LS1 update , sök på det i DLS eller CM2 så hittar du kanske något. Alla material som används till PT GBG samlas på en skiva senare :) :tumme_upp: , så men får allt men behöver.
|
Citat:
Kommer detta kosta pengar, eller ni lägger det bara på en CD för att vi ska kunna få allt tillgängligt? |
Priset å hela GBG rutten ingår!
Ja de ända som kostar är ju själva skivan å frakten till dig.
Priset vet vi ju inte direkt men eftersom skivan skickas med speial kuvert så kan de max kosta 40spänn eller nåt, På skivan finns även GBG rutten och några andra versioner som vinter rutten till GBG mm :applad::tumme_upp::grin: //Markus - Projektledare --EDIT av Gampanat (Trainz2007)-- Vi lägger ut det på cd dels för att då är det 99% säkert att man FÅR allt och dessutom så kan man skicka tillbaka den ifall det behövs och få en ny kopia (garantin) och för att filerna och banan är ju stor och då kommer det ta evigheter för att skicka över via msn, lägga upp det på en hemsida, då är nog cd/dvd bäst. Vi får se, det är fortfarande under utveckling. //Ommålnings, webutvecklaren, moddelarn: Gampanat |
Nu e de Majornas tur att börja växa
1 bifogad(e) fil(er)
Nu har Vanghallen Majorna nästan blivit klar och Älvsborgsbrons på/ avfarter börjar att ta form nu, Kungssten blev även klart idag, nu ska bron få sin efterlängtade spotlights och speial belysning :tumme_upp::drool:
Bilder kommer, vi bild dokumenterar bygget istället för text :grin: |
Detaljerna e mer &mera nogare.. vid bron
1 bifogad(e) fil(er)
Bilden säger väl de mesta om att detalj nivån är hög , men de på bilden är inte klart än...
|
Fint!!:tumme_upp::tumme_upp:
Längtar till fler bilder av göteborg;);) |
Citat:
Men de är osäkert om Saltholms banan blir klar under februari .. |
Felmeddelande
Rättning följade sträckor har inte hunnits byggas än:
-Härlanda- Östra Sjukhuset Stigbergstorget- Marklandsgatan( korsningen) Kungssten-Saltholmen --Dessa sträckor är tillfällig pausade---- Under dagen har jag vart i Vagnhallen Gårda i Göteborg och kollat hur de ser ut där inne och gått runt och fotat. Så nu byggs Gårda vagnhall mera exakt upp. Även justering av singaler, nya luftledningsväxlar och så har de större vägöverfarter fått ljussignaler som slår om och stoppar bilarna när vagnen kommer.Ännu mera realistiskt!:tumme_upp: :grin: De kommer senare massor av bilder på detta. |
Ökad spårvagnsflotta
i veckan hittades en till ny gul vagn som kan efterliknas långedragsvagnen på ringlinjen. Den ska även blå och göras om, just nu har vi M28, M21,M31.M32 , M5 och långedragsvagnen, även en större buss. bilder på detta kommer självklart snart.
|
Bilder från Trainz största Spårvagnsrutt
1 bifogad(e) fil(er)
Nu får de se nykommligen till GBG och lite annat runtom i stadstrafiken
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:23. |