|  | 
| 
 3 bifogad(e) fil(er) Hej:) Kan bara instämma. :tumupp: Mycet snyggt, men en del job återstår. . | 
| 
 WOW WOW WOW SUPER DUPER KANON JÄTTESNYGG TÅGMODELL ALLTSÅ, LYLLO DIG PIERRE. Mvh Johnny Nilsson | 
| 
 Oj, så fin. Jag skulle vilja se en bild på regina med öppna dörrar. Jag tycker ni har gjort mycket bra jobb. /Themepark. | 
| 
 Jag vet att Joel har en bild när dörrarna är öppna.. ;) så, Joel! :p | 
| 
 1 bifogad(e) fil(er) :) De funkar perfekt:tumupp: | 
| 
 Oj, snygg.  Jag längtar tills den släppas.  Jag hoppas den släppas snart. =) | 
| 
 Va f*n så snyggt... Väl detaljerat med rampen osså... :eek:  Mycket bra gjort Reginateamet! | 
| 
 Även jag fick testa... 3 bifogad(e) fil(er) Hej! Dörrarna fungerar utmärkt! Tre bilder, först i Ggb, Trollhättan och sist Trollhättanbron. | 
| 
 Ännu mer Regina 2 bifogad(e) fil(er) Hej Här kommer 2 bilder från en välkänd rutt:D MVH Kenneth | 
| 
 Hei fint tog. Er det noen som vet hva jeg skal trykke på for å få dørene til å åpne?:D | 
| 
 Citat: 
 | 
| 
 Det här blev typ en screenshottråd tycker jag! :)  Är mellanvagnen klar... Skulle bli roligt att se några bilder på den. | 
| 
 Citat: 
 Jaså det tycker du??? Jag tycker att det ser ut som miljöer med enbart Regina i lite olika miljöer. Det är väl bättre att visa miljöbilder än att bara visa en tråkig bild på tåget, det tycker jag i varje fall. Sen om tåget visas i miljöbild så kan verkligen se hur det ser ut på de rutter man skulle vilja åka på. MVH Kenneth | 
| 
 I villka exemplar kommer dom i?????? te.x: X-Tåget,upptåget,sj och många fler. Dom är väldigt snygga. Hoppas att dom kommer att släppas snart. Det ska bli skoj att köra. Hur fort går dom????? | 
| 
 Som det ser ut nu så är det Tåg i Bergslagen, SJ & Västtrafik som kommer. Den har en max hastighet av 200 just nu. Men det ska justeras får respektive fordon. | 
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:21. |