![]() |
Bra jobbat!:applad:
|
5 bifogad(e) fil(er)
Takk for alle tilbakemeldingene:grin:
Her er noen flere bilder fra Sandnes. :visslar: |
Ser bra ut!:applad:
|
Fantastisk!
|
Kul att du närmar till slutet! Bra byggt, Jan!
|
hei
dere holder vel på med rutebygging enno, eller tatt en pause, ivertfall lenge sia sist det ble skrevet noe å lagt ut bilde
håper ikke noe er gale å att ruten kjem ut i år jaja eg for no glede meg å koser meg med alle de fine bildene som ligger i denna tråden å js dered gjør en veldig god jobb ikke mening å mase bare lurte litt for det var så stilt her, men tipper dere har andre ting å gjøre å ikke bare er vbsr dere holde på med sorry hvis eg maser stå på videre, dere gjør en god jobb |
Det är ju inte ens 2 veckor sedan Jan senast visade bilder. Jag vet att som ruttbyggare måste man ta paus från byggandet ibland för att det inte sak bli tråkigt.:)
|
Tack till alla er som lägger ner så många timmar på att bygga så snygga rutter och annat gott freeware :vinka:
|
ok
sorry for eg maste bare lurte om han hadde gitt opp, men igjen takk dere gjør en veldig god jobb å ja pause er viktig
|
3 bifogad(e) fil(er)
Nei jeg har ikke sluttet å bygge.:ber:
Her er noen bilder fra Lurahammaren i retning fra Stavanger mot Sandnes. Jeg står nå ca. 8Km fra Stavanger med byggingen. |
Citat:
Dette blir så bra...! |
Citat:
|
Ser mycket bra ut, Jan!:grin::applad:
|
Oao, 8 km kvar!
Fina vyer! |
Jättesnyggt!
Hälsar Anders |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:48. |