![]() |
Citat:
|
Kan noen vennligst forklare meg, hva http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.6902336 dette er for noe?
|
Lite komiskt att de som är äldst beter sig sämst i Windows 7-tråden. :confused:
|
Citat:
|
Citat:
|
Börjar bli duktigt trött på att man blir behandlad efter ålder samt tid som medlem. Nåt annat verkar inte spela roll...
|
Inte gått en buss på hela eftermiddagen... Tur att man hade en som kunde hämta en! Blir väll värre imorgon om inga bussar går... :mad:
|
Citat:
|
Citat:
|
Är jag full?
Jag tycker at MediaMarkts puckade reklam är puckad med en väldig puckad Robert Gustafson som gör puckade saker och bidrar till en puckad stämning hos de puckade människor som skapade den puckade reklamen.
Men, detta var bara ett puckat inlägg så jag beklagar för att jag är ett pucko. Nu ska jag gå till det puckade Pressbyrå med puckade priser och köpa en Pucko. Titta på Foppa när han leker med en puck(o). |
Temperaturen här börjar sjunka för mycket nu... Utomhus har vi -28...
Inomhus har vi +12. Värmepannan verkar inte palla trycket... |
Citat:
|
Citat:
Lastbilen var för övrigt väldigt trög i morse, -30. Att skriva på diagrambladet var en pärs, det var nämligen -30 inne i hytten också. |
SAAB är påväg att vittra bort :tumner::mad::godnatt:
Tycker att det är konstigt att ingen har skrivit om det i denna tråden än. Alla mina tankar går till Trollhättan och alla de 3.000 anställda samt underleverantörer. :( |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:26. |