![]() |
3 bifogad(e) fil(er)
Takk for tilbakemeldingene.:)
Da har Micke321 lagd noen helt perfekte Ramper til Ganddal.:tumme_upp: Her er noen bilder med de nye rampene. |
Hej!
Vad bra med ramper. Jag behöver dem också till rutten. Jag kontaktar Micke. :tumupp: |
Hei dette var fine ramper. Micke321 er flink til å lage ting.:ber::grin::tumme_upp:
|
bönan: Hvilke lydfiler bruker du til Bm73?
|
Taurus - ljud. Titta i downloadsforumet, där finns det ett ämne som beskriver hur du lägger in taurus-ljuden i Bm73.:)
|
Takker :) Ble mye mer realistisk med den nye lyden.
|
2 bifogad(e) fil(er)
Da er vi kommet til innkjøring til Gamle Sandnes stasjon.
Her passerer vi under E39. |
Mycket snyggt, inte långt kvar nu!:applad::applad:
|
Spännande!
Hur har du gjort med signalerna i Stavanger? Fungerar de? |
Helt rått , megabra:tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp:
|
3 bifogad(e) fil(er)
Takk for alle tilbakemeldinger.
Her er noen ny bilder under bygging av Sandnes. Bilde 1 Sandnes Gamle St. med Sandnes Sentrum i fjerne. Bilde 2 Sandnes Sentrum Bilde 3 Sandnes Sentrum med Sandnes Gamle i bakgrunden. |
Snyggt! Visst är det dubbelspår hela vägen Sandnes - Stavanger?:)
|
:-)
hei
ja dette blir veldig bra, fine bilder å de ligner mye blir bare bedre å bedre, eg syns er veldig fine bilder eg gleder meg, blir en opplevelse å kjøre oslo s stavanger blir de pathene som funker på vbsr4 kjem de til å funke i vbsr 5 å???? STOR GLEDER MEG TIL STAVANGER-OSLO S, det blir rå kult jan ch å bønan eg syns dere er veldig flinke, å resten v de som lager ruter her å andre på dette forumet er flinke, men den beste ruten eg syns er vbsr, for alt ligner veldig å er så god lyd......LYKKE TIL VIDERE STÅ PÅ DERE GJØR EN UTROLIG BRA JOBB:tumme_upp::applad::Yeah: |
Hej!
Angående path, så kommer pather från VBSR4 INTE att fungera på sträckan Oslo - Hokksund då spåret är omgjort. De ändringar i spåret som har gjorts är dessa: Oslo S ombyggt Lysaker station ombyggt med dubbla plattformar Bærumtunneln Lysaker - Sandvika Bytt ut en spårbit med för tvär kurvradie mellan Drammen och Hokksund. Pather väster om Hokksund ska dock fungera.:) |
Citat:
Går utifra at gammel strekning Lysaker-Sandvika blir beholdt? Så moro å se at toget til Jan nærmer seg Stavanger! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:30. |