![]() |
Citat:
|
Citat:
|
dumma 6an... förut var det dansk/norsk text.. nu är det ingen :mad:
Nu är texten tillbaka :tumme_upp: och nu börjar vaccinet verka.. :( |
Citat:
Dessutom över man upp sin engelska väldigt bra utan texten...;) |
Jag hatar medierna som måste överdriva detta med svininfluensan, eller A/H1N1.
|
Jag tog sprutan igår. Under natten fick jag ett smakprov av svininfluensan, men nu mår jag bra igen. Så jag är glad att jag tog den.
Inte för att jag är rädd för flunsan utan för att jag vill inte må så dåligt som jag gjorde inatt i typ 2 veckor. |
Citat:
Medias benämning på det kan förvridas ganska intensivt åt att vi muteras till grisar, vilket givetvis förvärrar medias namn på den nya influensan. |
Citat:
Man dör inte av vaccinet, men kan mycket väl göra det av den nya influensan. Det finns inget till synes mönster över vilka som drabbas hårdast utan det verkar mer eller mindre vara slumpen som avgör... |
På jobbet skjuts svininfluensesprutan upp hela tiden. Jag ska inte ta den, men å kollegornas vägnar (de som ska ta den, vill säga) postar jag detta här. De börjar surna.
En annan pissig sak är att kjoltåget ska ut och provköras. Har inget emot provköringen, men att växla ihop det och klargöra är icke roligt! |
Studenter har det gøy ^^ www.youtube.com/watch?v=pQTn8PHBq70
|
Citat:
|
Citat:
|
Ang. influensaen, det er ulovlig å bli vaksinert her, med mindre en har stilling i staten, man kan heller ikke kjøpe vaksinen på apoteket. Var på sykehuset i dag, og ingen panikk, ingen masker.. bare selkspaer som tjener tonnevis av penger på vår frykt.
|
Helgen var inte direkt rolig, innehöll bl.a. Morfar ramlade, bröt nacken och fick opereras. En nära väns släkting ligger även på sjukhus, med bara timmar/dagar kvar att leva. Men det värsta är att en barndomskompis dog natten till söndag.
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:14. |